کد خبر : 1796898 | 17 آذر 1400 ساعت 13:39 | 10K بازدید | 10 دیدگاه

امیدوارم نتیجه با اتفاقات فوتبالی رقم بخورد؛

حسینی: تیم من برای این بازی لحظه شماری می‌کند

سرمربی پیکان معتقد است که داور بازی فردا از تجربه و قدرت کافی برخوردار است.

حسینی: تیم من برای این بازی لحظه شماری می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان فردا در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان استقلال خواهد بود. مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از این بازی در خصوص کار سخت تیمش در هفته های آتی گفت: ما در سخت ترین مقطع از لیگ قرار داریم و باید سه بازی متوالی با تیم های استقلال، سپاهان و پرسپولیس که هر سه جزو مدعیان هستند برگزار کنیم. این فشار خوبی می تواند به ما بیاورد و امیدوارم که بچه ها بتوانند در سه بازی پیش رو لیاقت خودشان را نشان بدهند و بتوانیم از پس بازی های سخت بربیاییم.

 

او در مورد بازی با استقلال گفت: استقلال یک تیم همیشه مدعی بوده و بازیکنان خوبی دارد. استقلال یکی از بهترین برندهای ایران است. امیدوارم که یک بازی فنی و خوب باشد که تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

 

سرمربی پیکان در مورد اتفاقات و حواشی اخیر داوری و اینکه آیا این می تواند به ضرر تیمش در بازی با استقلال باشد تاکید کرد: طی هفته های اخیر مصاحبه های زیادی در مورد داوری شده و فشار زیادی به داوران آورده اند. به نظرم کمیته داوران با انتخاب یک داور خوب این شائبه را از بین برده است. داور بازی فردا باتجربه و قوی است و امیدوارم که فردا سوت ها به گونه ای زده شود که هیچ تیمی ضرر نکند.  

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا مصاحبه های اخیر فرهاد مجیدی در مورد داوری دربی کار را برای تیم او سخت می کند گفت: شرایط را که برای ما سخت نمی کند چون تمرکزمان روی کار خودمان است. انتظار من این است که فشار یاد شده روی داور تاثیر نگذارد و تیمی که قرار است برنده شود با زور بازو و قدرت فنی خودش برنده شود. نه اینکه دنبال این باشد که با داوری نتیجه بگیرد. داوری که انتخاب شده تحت تاثیر حواشی قرار نمی گیرد و امیدوارم که نتیجه روی اتفاقات فوتبالی رقم بخورد.

 

او در مورد وضعیت استقلال یادآور شد: من که نمی توانم در مورد استقلال صحبت کنم؛ خودشان مربی دارند و می تواند صحبت کند. ولی برای بازی فردا تیم جوان ما به دنبال فرصت از این بازی بزرگ است. امیدوارم که بچه ها یک بازی خوب و قدرتمند انجام دهند و اتفاقات فوتبالی به نفع ما رقم بخورد. در بازی قبلی مقابل نفت در آبادان زمین و زمان دست ما بود ولی متاسفانه نتوانستیم بازی را ببریم.

 

سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی فردا اعلام کرد که تیمش هیچ محروم و مصدومی مقابل استقلال نخواهد داشت.

 

مجتبی حسینی در مورد بلاتکلیفی هایی که در خصوص زمین محل برگزاری بازی فردا وجود دارد گفت: این مسائل در عملکرد ما بی تاثیر نیست و داشتن زمین خوب برای هر تیمی واجب است و فقط بحث پیکان نیست. تیم هایی که در لیگ برتر حضور پیدا می کنند باید حتما یک زمین اختصاصی داشته باشند چون روی کیفیت کار بچه ها تاثیر می گذارد.

دیدگاه‌ها