کد خبر : 1796899 | 17 آذر 1400 ساعت 13:40 | 36.7K بازدید | 20 دیدگاه

حراج‌خودروی اختصاصی‌لواندوفسکی: 7.5میلیاردتومان

خودروی شخصی روبرت لواندوفسکی برای فروش با قیمت 7 و نیم میلیارد تومان به حراج گذاشته شده است.

حراج‌خودروی اختصاصی‌لواندوفسکی: 7.5میلیاردتومان

به گزارش "ورزش سه"، این می تواند یک هدیه غیر معمول کریسمس برای یک هوادار فوتبال باشد. البته اگر بابانوئل توانایی مالی داشته باشد. ماشین روبرت لواندوفسکی به حراج رفت. این خودرو خیلی کم استفاده شده و در نوع خود بی نظیر است، زیرا به شکل اختصاصی برای این فوتبالیست ساخته شده است. اما قیمت آن ممکن است مشکل ساز باشد. فراری سفید 488 اسپایدر می تواند برای خریدار جدید تا یک میلیون زلوتی (واحد پول لهستان معادل 7 و نیم میلیارد تومان) هزینه داشته باشد.

 

این خودرو در سال 2018 تولید شد، اما تا به امروز مسافت پیموده شده آن تنها 6050 کیلومتر است. تمام معاینه فنی لازم و گارانتی تا سپتامبر 2022 وجود دارد و می توانید آن را از وب سایت eBay آلمان بخرید. زمان کمی تا پایان حراج باقی مانده است.

 

در محتوای این اطلاعیه آمده بود که این فراری 488 اسپایدر با سفارشی ویژه توسط روبرت لواندوفسکی پیکربندی و تولید شده است. این خودرو با نوارهای مشکی ویژه در امتداد بدنه ماشین ساخته شده. این خودرو همان ماشینی است که ستاره بایرن با آن سفر کرده است. نام بازیکن همچنان در اسناد خودرو نیز وجود دارد.

 

فراری تنها 6050 کیلومتر مسافت پیموده شده دارد. با این حال، دارای سابقه خدمات کامل است و آخرین بازرسی در نقطه مجاز سازنده در 5750 کیلومتر انجام شده است. علاوه بر این، خودرو دارای گارانتی کارخانه ای معتبر تا سپتامبر 2022 و بسته خدمات هفت ساله است.

 

1672030

 

فروشنده اطمینان می دهد که خودروی لوکس در شرایط عالی قرار دارد و "فقط در شرایط آب و هوایی خوب" از آن استفاده شده است. بیشتر اوقات، ماشین در گاراژ نمایشگاه فراری ایستاده بود، جایی که وضعیت آن مرتباً بررسی می شد.

 

کارشناسان تخمین می زنند که خودروی لواندوفسکی ممکن است به قیمت یک میلیون زلوتی یا 217 هزار یورو (7 و نیم میلیارد تومان) به فروش برسد. در حال حاضر حراج به سطح 160 هزار یورو رسیده است. قیمت خودرو لحظه به لحظه در حال افزایش است و هنوز به حداقل رقم مورد انتظار نرسیده است. حراج 4 روز دیگر به پایان می رسد.

(منبع: eBay، Auto Świat)

دیدگاه‌ها