کد خبر : 1796909 | 17 آذر 1400 ساعت 14:13 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

ملاقات با سه مدعی در سه هفته؛

پیکان وارد تونل وحشت شد (عکس)

شاگردان مجتبی حسینی طی سه هفته آینده در لیگ برتر سه بازی بسیار سخت خواهند داشت.

پیکان وارد تونل وحشت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان با هدایت مجتبی حسینی وارد لیگ بیست و یکم شد. این تیم در طول هشت هفته نخست لیگ، سه برد، سه مساوی و دو باخت داشته و با 12 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی حضور دارد.

 

یکی از نکات قابل توجه قرعه کشی این دوره از رقابت ها، برنامه بازی های پیکان در هفته های نهم، دهم و یازدهم است؛ جایی که شاگردان حسینی باید بدون وقفه با سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر دیدار کنند. عبور سالم از این برهه سخت، چالش بزرگی است که از فردا شروع خواهد شد.

پیکانی ها فردا در شروع این چالش سخت مقابل استقلال تهران به میدان خواهند رفت؛ تیمی که با 14 امتیاز ششم است و با صدر فقط دو امتیاز فاصله دارد. آنها هفته آینده در چارچوب هفته دهم با پرسپولیس دیدار خواهند کرد و سپس در هفته یازدهم باید با سپاهان صدرنشین بازی کنند. البته شاگردان حسینی پیش از تقابل با سپاهان، با قشقایی در جام حذفی روبرو خواهند شد.

 

1672047

 

با توجه به جایگاهی که پیکان دارد، این سه بازی مثل یک شمشیر دو لبه است که موفقیت در آنها می تواند خودروسازان را به یک مدعی واقعی تبدیل کند اما اگر نتایج به گونه ای دیگر رقم بخورد، یک سقوط آزاد حسابی انتظار آنها را خواهد کشید.

 

حسینی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در مورد این مقطع سخت از فصل گفت: "ما در سخت ترین مقطع از لیگ قرار داریم و باید سه بازی متوالی با تیم های استقلال، سپاهان و پرسپولیس که هر سه جزو مدعیان هستند برگزار کنیم. این فشار خوبی می تواند به ما بیاورد و امیدوارم که بچه ها بتوانند در سه بازی پیش رو لیاقت های خودشان را نشان بدهند و بتوانیم از پس بازی های سخت مان بربیاییم."

دیدگاه‌ها