کد خبر : 1796921 | 17 آذر 1400 ساعت 14:58 | 21.2K بازدید | 19 دیدگاه

پی اس جی مصمم به برکناری پوچ

ادامه مذاکره با زیزو؛ پوچتینو ژانویه پاریس را می‌بیند؟

پی اس جی ممکن است نیم فصل دوم را با زین الدین زیدان روی نیمکت شروع کند و شایعات برکناری پوچتینو روز به روز قوت می گیرد.

ادامه مذاکره با زیزو؛ پوچتینو ژانویه پاریس را می‌بیند؟

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی با مائوریسیو پوچتینو تیمی در اندازه های قهرمانی اروپا نشان نداده در حالی که با داشتن لئو مسی، نیمار و کیلیان امباپه توقعات بسیار بالایی از این تیم می رود.

شایعات برکناری پوچتینو و جانشینی زیدان چند هفته ای است که به گوش می رسد و چندی پیش حتی لوپاریزین خبر داد که همه چیز جدی تر شده است.

 

 

1667202

 

 

در حالی که شایعاتی در خصوص احتمال جدایی مائوریسیو پوچتینو از پاری‌سن‌ژرمن مطرح است، دیروز نشریه لو پاریزین با انتشار گزارشی مدعی شد که مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از چند هفته پیش مذاکرات خود را با زین‌الدین زیدان آغاز کرده‌اند و او را به عنوان جانشین سرمربی آرژانتینی‌شان در نظر دارند..

پاریزین مدعی شده بود که ملاقات بین مدیران پاری‌سن‌ژرمن و زیدان اوایل ماه گذشته میلادی(نوامبر) در هتل رویال مونسو واقع در شهر پاریس صورت گرفته است، هر چند باشگاه پاری‌سن‌ژرمن این ادعا را رد کرد.

 

 

1671853

 

 

پی اس جی شب گذشته توانست بروژ را 4-1 شکست دهد و به کار خود در دور گروهی با قرار گرفتن در رتبه دوم و پس از سیتی پایان داد. این نخستین برد پی اس جی در 4 بازی اخیر بود و اکیپ و رادیو مونته کارلو ادعا کرده اند که پوچتینو از ژانویه دیگر روی نیمکت پی اس جی نخواهد بود چرا که مذاکرات با زیدان همچنان ادامه دارد و به نتیجه روشنی نیز ختم خواهد شد.

در روزهای اخیر پالس های مثبتی نیز از سوی زیدان مشاهده شده و به نظر می رسد پوچتینو که ژانویه سال قبل جانشین توماس توخل شد، تنها یک سال بعد برکنار شده و جای خود را به زیزو خواهد داد. 

 

 

1668192

 

 

اگر زیدان سرمربی پی اس جی شود و در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز این تیم به رئال برخورد کند، شاهد جدال فوق العاده جذاب و هیجان انگیزی خواهیم بود. به این مورد باید حضور کیلیان امباپه در برنابئو را نیز اضافه کرد. ستاره فرانسوی که گفته می شود تابستان بعد پیراهن رئال را به تن خواهد کرد ممکن است حضور او را شش ماه زودتر در برنابئو شاهد باشیم.

 

دیدگاه‌ها