کد خبر : 1796929 | 17 آذر 1400 ساعت 15:51 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

دستگردی، لگدکوب 24 ساعت قبل از بازی استقلال-پیکان؛

بحران زمین فوتبال در تهران به روایت تصویر (عکس)

در شرایطی که قرار است فردا بازی‌های لیگ برتر دنبال شود، امروز در تهران و در همان ورزشگاه مسابقه‌ای از لیگ یک در جریان است.

به گزارش "ورزش سه"، مسئله زمین محل میزبانی تقابل استقلال و پیکان به یک چالش بزرگ تبدیل شده بود، چرا که زمین شهدای شهر قدس استاندارد میزبانی در لیگ برتر را ندارد و خودروسازان باید از میان ورزشگاه دستگردی تهران و انقلاب کرج یک زمین را انتخاب می‌کردند؛ مسئله میزبانی در ورزشگاه آزادی هم به دلیل بازی پرسپولیس-هوادار با اختلاف 2 ساعت میسر نبود.

 

بعد از رایزنی‌های فراوان زمین انقلاب کرج به عنوان محل بازی معرفی شد اما با توجه به دیدار تیم شهدای رزکان کرج در لیگ دو، هیات فوتبال البرز این زمین را در اختیار تیم شهر خود قرار داد تا پیکانی‌ها چاره‌ای جز انتخاب زمین دستگردی نداشته باشند.

 

در شرایطی دستگردی میزبان دوئل استقلال و پیکان شد که مدیران این ورزشگاه معتقد بودند با توجه به قرارداد با سایپا، امکان میزبانی از پیکان در فاصله 24 ساعت وجود ندارد اما سرانجام این اتفاق رخ داد و دوئل فردای استقلال-پیکان در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

 

1672074

 

1672075

 

1672076

 

جالب آن‌که در فاصله 24 ساعت تا انجام این بازی، تقابل سایپا تهران و پارس جنوبی جم در ورزشگاه دستگردی تهران امروز در جریان است، اتفاقی که مطمئنا می‌تواند کیفیت ورزشگاه را تحت‌الشعاع قرار دهد و باید دید در چه شرایطی مسابقه فردای استقلال و پیکان در این ورزشگاه به انجام خواهد رسید.

دیدگاه‌ها