کد خبر : 1796932 | 17 آذر 1400 ساعت 16:12 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

اصرار یورگن کلوپ نتیجه داد

تابلوی تعویض هم مانع رویای بزرگ دو لیورپولی نشد

چیزی نمانده بود تا رویای دو بازیکن محصول آکادمی باشگاه لیورپول برای بازی در لیگ قهرمانان به خاطر تابلوی تعویض مشکل دار، از بین برود.

تابلوی تعویض هم مانع رویای بزرگ دو لیورپولی نشد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در حالی برابر میلان در سن سیرو به میدان رفت که بازی برایش تشریفاتی بود و به همین دلیل یورگن کلوپ به چند بازیکن اصلی خود استراحت داد و چندین بازیکن تیم دوم و نیز جوانان باشگاه را با تیم به ایتالیا برد.

بازی برای میلان اما حساس بود ولی در نهایت در خانه 1-2 شکست خورد. محمد صلاح و دیووک اوریگی گل های لیورپول را زدند تا همین برتری باعث صعود اتلتیکو به یک هشتم نهایی شود.

در میان جوانان لیورپول دو بازیکن فرصت این را پیدا کردند تا برای ثانیه هایی هم که شده در میدان حاضر شوند.

 

 

1672080

 

 

مکس وولتمن و جیمز نوریس دو بازیکنی که از خردسالی در آکادمی لیورپول حاضر هستند و محصول باشگاه محسوب می شوند، در دقایق پایانی وارد زمین شدند. نکته جالب اینکه در هنگام ورود این دو بازیکن، تابلوی تعویض مشکل داشت ولی کلوپ اصرار کرد تا هر طور شده این دو بازیکن جوان به زمین بروند. اتفاقی که رخ داد. داور بازی هم دو دقیقه بیشتر محاسبه کرد و به این ترتیب هر دو بازیکن این فرصت را پیدا کردند تا یک بار لمس توپ داشته باشند.

 

 

1672077

 

1672079

 

 

وولتمن فصل جاری برای تیم دوم لیورپول بازی می کند و در 14 بازی توانسته سه گل بزند. او دو سال پیش نیز برای تیم زیر 18 ساله های لیورپول توانسته بود 13 گل بزند.

 

 

1672078

 

 

بر خلاف او اما نوریس که یک مدافع چپ است، دو سال پیش در بازی جام اتحادیه بین لیورپول و استون ویلا که تیم اول قرمزها به دلیل حضور در جام باشگاه های جهان نمی توانست در زمین حاضر باشد، در ترکیب تیم جوانان قرار گرفت و در شکست 5-0 از ویلا به میدان هم رفت. او فصل جاری 12 بازی برای تیم دوم لیورپول انجام داده است.

 

 

1672081

دیدگاه‌ها