کد خبر : 1796935 | 17 آذر 1400 ساعت 16:52 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

آرمان گهر سیرجان 2 خیبر خرم آباد 1

لیگ یک / سیرجان گربه سیاه خیبر

شاگردان قاسم شهبا در ادامه روند خوب خود در کسب نتیجه در بازی‌های خانگی موفق شدند یک بار دیگر تیم خیبر خرم آباد را شکست بدهند.

لیگ یک / سیرجان گربه سیاه خیبر

 

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ یک، امروز در سیرجان آرمان‌گهر که در فصل جدید لیگ یک تنها یک شکست را متحمل شده، میزبان خیبر خرم آباد بود؛ دو تیم برای نزدیک شدن به صدر جدول تلاش می‌کردند و انگیزه مضاعفی آرمان‌گهری‌ها حفظ روند فوق‎العاده‌شان در بازی‌های خانگی بود.

 

شاگردان شهبا بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 29 بود که علی وزیری‌پناه موفق شد گل برتری را برای آرمان‌گهر به ثمر برساند؛ بعد از این گل، خیبری‌ها آرایش تهاجمی به خود گرفتند تا گل تساوی را وارد دروازه حریف کنند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه نخست با همان برتری یک گله به سود سیرجانی‌ها خاتمه یافت.

در نیمه دوم هم حملات شاگردان ویسی برای جبران نتیجه ادامه داشت اما روی یک کار زیبا، علی قربان‌خانی (68)توانست اختلاف را به دو گل برساند تا خیال سیرجانی‌ها از کسب پیروزی راحت شود.

 

با توجه به برتری دو گله آرمان‌گهر، بعد از گلزنی قربان‌خانی و در 20 دقیقه پایانی بازی، خیبری‌ها برای جبران نتیجه یکپارچه حمله شدند که فرزاد محمدی (83)یکی از گل‌ها را جبران کرد اما در جبران گل خورده دیگر ناکام بود تا بازی در نهایت به سود آرمان‌گهر خاتمه پیدا کند.

 

 

1672099

 

با این نتیجه، آرمان‌گهری‌ها از 5 میزبانی امسال خود در لیگ یک، 4 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده‌اند که عملکردی فوق‌العاده از شاگردان قاسم شهبا در بازی‌های خانگی خود در ورزشگاه امام علی سیرجان است.

 

پیروزی در مقابل خیبر باعث شد تا شاگردان شهبا در جدول از این تیم سبقت بگیرند و با 17 امتیاز در جایگاه سوم جدول و در فاصله 2 امتیازی با صدر قرار گیرند؛ شاگردان ویسی هم با شکست در این مسابقه حساس، دست خالی سیرجان را به مقصد خرم آباد ترک می‌کنند و در جدول نیز، جای خود را با آرمان‌گهر عوض کردند .

 

عکاس: حسین موسوی

دیدگاه‌ها