کد خبر : 1796938 | 17 آذر 1400 ساعت 16:52 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری همدان 1 شهرداری آستارا 1

لیگ یک / اخراج طلایی منش؛ بازگشت پیوس

تقابل تیم‌های شهرداری همدان و شهرداری آستارا که در جدول رده‌بندی نیز هم‌امتیاز با یکدیگر هستند، با تقسیم امتیازات و نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

لیگ یک / اخراج طلایی منش؛ بازگشت پیوس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 5 هفته طوفانی و رسیدن به صدر جدول، شاگردان رضا طلایی‌منش در تیم شهرداری همدان سه بازی اخیر خود در لیگ یک را با نتایج مطلوبی سپری نکردند و از سه دیدار تنها یک امتیاز به دست آوردند تا به جایگاه هفتم جدول سقوط کنند و دوئل هفته نهم مقابل شهرداری آستارا بهترین فرصت برای بازگشت دوباره به کورس مدعیان بود. آن‌سوی میدان شاگردان پیوس در وضعیتی مشابه همدانی‌ها به بازی امروز رسیده بودند.

 

نیمه اول را بازیکنان تیم میزبان بهتر آغاز کردند و محمد عباس‌تبار توانست گل برتری تیمش را در دقیقه 12 بزند و در ادامه نیز نمایش خوب شاگردان طلایی‌منش باعث شد تا همدانی‌ها با پیروزی به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم شاگردان پیوس نمایش تهاجمی از خود نشان دادند و به دنبال گل تساوی بودند تا این‌که سرانجام سعید دلاور در دقیقه 70 توانست قفل دروازه شهرداری همدان را بشکند و بازی را به تساوی بکشاند.

 

1672187

 

 

20 دقیقه پایانی بازی پرموقعیت دنبال شد اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تقابل همسایه‌های جدولی با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان برسد و دو تیم برای چهارمین بازی پیاپی در کسب پیروزی ناکام بمانند؛ ضمن آن‌که رضا طلایی‌منش سرمربی شهرداری همدان به دلیل اعتراضات مکرر به تصمیمات داوری از کنار زمین اخراج شد.

 

با این تساوی، شهرداری همدان با 13 امتیاز به جایگاه هشتم جدول سقوط کرد و شهرداری آستارا نیز با 13 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، با توجه به دیگر نتایج یک پله در جدول پایین‌تر رفت و در جایگاه دهم قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها