کد خبر : 1796954 | 17 آذر 1400 ساعت 17:41 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

آقامجتبی به دنبال توقف دوباره استقلال(عکس)

مجتبی حسینی امیدوار است همچون فصل گذشته تیمش مقابل استقلال نتیجه خوبی به دست آورد.

آقامجتبی به دنبال توقف دوباره استقلال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته نهم لیگ برتر تیم پیکان در ورزشگاه دستگردی میزبان استقلال است. مسابقه‌ای که برای هردو تیم اهمیت زیادی دارد. پیکان و استقلال در جدول رده‌بندی فقط دو امتیاز باهم فاصله دارند و به همین خاطر شاگردان مجتبی حسینی نیز انگیزه زیادی برای کسب نتیجه ای خوب در این دیدار دارند.


نکته قابل توجه درباره سرمربی پیکان اما آمار موفق او در تقابل با استقلال است. حسینی فصل گذشته به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن مقابل استقلال قرار گرفت و در لیگ برتر موفق شد 4 امتیاز از این دو مسابقه بگیرد.


نفت مسجدسلیمان با هدایت حسینی پارسال در دور رفت موفق شد با تساوی یک بر یک تیم تحت هدایت محمود فکری را متوقف کند. در دور برگشت حسینی روی نیمکت ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال قرار گرفت که برد شیرین دو بر صفر را مقابل آبی های پایتخت جشن گرفت.


جالب اینکه پیکان و استقلال قبل از شروع فصل جاری نیز یک دیدار دوستانه با هم داشتند که در آن مسابقه نیز تساوی دو بر دو به ثبت رسید.


بی تردید حسینی و شاگردانش با این آمار خوب که برای سرمربی شان ثبت شده انگیزه زیادی دارند تا در بازی فردا نیز نمایش خوبی ارائه کنند و امیدوارند با نتیجه مطلوبی زمین بازی را ترک کنند.  سرمربی پیکان در تمرینات این تیم نیز با انگیزه زیاد ظاهر شده و تلاش بسیاری برای بهترین ارنج و آماده سازی مطلوب تیمش داشته است.

 

1672127

دیدگاه‌ها