کد خبر : 1796955 | 17 آذر 1400 ساعت 17:44 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم شاگرد عنایتی ام 

صائب محبی: بدشانسی! دست از سرمان بردار

صائب محبی، بازیکن هوادار، می‌گوید تیم‌شان برنامه‌های ویژه‌ای برابر مصاف با مدافع عنوان قهرمانی دارد.

صائب محبی: بدشانسی! دست از سرمان بردار

به گزارش "ورزش سه"، صائب محبی، مدافع راست هوادار، فردا مقابل سرمربی سابق خود، یحیی گل‌محمدی قرار خواهد گرفت. محبی در روزهایی که یحیی سرمربی ذوب آهن بود شاگردش بود و دوبار با او قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرد. محبی پس از بازی در لیگ یک با صعود هوادار بار دیگر فرصت حضور در لیگ‌برتر را پیدا کرد و فردا با تیمش مسابقه حساسی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی تجربه خواهد کرد.

 

محبی در مورد تساوی هوادار برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی قبلی شرایط خوبی برای ما بود اما در بدشانسی روی ضربات آخر نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. هر چند که لیاقت سه امتیاز را داشتیم ولی امیدوارم این بدشانسی که در بازی‌های قبلی هم گریبان گیر ما بود دست از سرمان بردارد و از تلاش‌مان به امیدخدا نتیجه بگیریم. 

 

محبی در خصوص رقیب‌شان در هفته نهم گفت: تیم پرسپولیس نیازی به تعریف ما ندارد و تیم آقا یحیی کاملا قابل احترام است. طبیعی است شرایط همه تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند مقابل استقلال و پرسپولیس متفاوت است و همه تیم‌ها مقابل این دو تیم انگیزه فراوانی دارند و با برنامه جلو می‌آیند و ما هم از این مسئله مستثنی نیستیم و با همه بچه‌ها فردا با انگیزه و پر تلاش وارد زمین می‌شویم تا به امید خدا تلاش‌های‌مان به نتیجه بنشیند. ما تیم آنالیز و کادر فنی خوبی داریم و با برنامه هستیم و مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نخواهیم بود. قطعا برنامه و هدف‌های خاصی داریم تا نشان دهیم جایگاه ما در جدول این نیست. 

 

او در مورد اینکه آیا باید انتظار یک بازی هجومی از هوادار مقابل پرسپولیس داشته باشیم یا خیر گفت: روند هر بازی با بازی دیگر متفاوت است و نمی‌توانم بگویم که مقابل پرسپولیس هجومی یا تدافعی کار می‌کنیم اما ما در هر بازی خلق موقعیت بالایی داریم. ما خوش‌بین هستیم که از فردا تلاش‌های ما به بار بشنید و بتوانیم با لبی خندان زمین را ترک کنیم. ما با تمام توان در زمین حاضر می‌شویم و با تلاش و به توکل به خدا برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس حاضر می‌شویم.

 

محبی درمورد تجربه کار کردن با رضا عنایتی بیان کرد: آقا رضا حقیقتا یکی از بازیکنان پیشکسوت و بزرگ فوتبال ما بوده‌اند و من پارسال دیدم ایشان چگونه هم در بحث مالکیت و هم در بحث فنی برای تیم زحمات زیادی کشید و در کنار ایشان همه بچه‌ها تلاش کردند و تیم را بالا آوردیم که واقعا کار سختی است. من همیشه برای بزرگ‌ترها احترام خاصی قائل هستم چرا که من هم بعد از چند سال پیشکسوت این فوتبال می‌شوم و آقا رضا یکی از افرادی بودند که افتخارات زیادی مثل آقای گلی دارد و خیلی خوشحالم توانستم شاگرد ایشان باشم و خیلی ممنون ایشان هستم پارسال ما را لایق دانست در لیگ یک در تیمش بازی کنیم و توانستیم همه با هم زحمت بکشیم و تیم را بالا بیاوریم و ممنونم که امسال مورد اعتماد ایشان بودم و در تیم حضور دارم. لحظه به لحظه تلاش می‌کنم و مدیون ایشان هستم. ایشان علاوه بر بحث فنی انسان بسیار بزرگ و خوش اخلاقی است.

دیدگاه‌ها