کد خبر : 1796960 | 17 آذر 1400 ساعت 17:52 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

شاگردان قلعه‌نویی در سودای حفظ صدرنشینی

بایناما با کاروان گل‌گهر در راه مشهد (عکس)

کاروان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عصر امروز عازم مشهد شد تا مهیای انجام دیدار عصر جمعه شود.

به گزارش "ورزش سه" پس از پیروزی روحیه‌بخش و پرگل مقابل سپاهان اصفهان، حالا شاگردان امیر قلعه‌نویی با 16 امتیاز صدرنشین جدول لیگ هستند و آن‌ها برای حفظ این صدرنشینی در هفته نهم باید در مشهد مقابل تیم بحران‌زده و قعرجدولی شهر خودرو خراسان به میدان بروند.

 

برخلاف روند مثبت گل‌گهر، شهر خودرو در این فصل تنها 2 امتیاز از 24 امتیاز ممکن را به دست آورده و شاید این عملکرد، باعث آسوده خیالی گل‌گهری‌ها از کسب 3 امتیاز دیدار بیرون از خانه شده باشد؛ هر چند که اکبر میثاقیان در بازی‌های حساس و بزرگ نشان داده که می‌تواند مقابل مدعیان نمایش‌های خوبی داشته باشد و کارنامه موفقی مقابل تیم‌های بزرگ دارد.



با این‌حال برای انجام مصاف عصر جمعه گل‌گهر و شهر خودرو، شاگردان امیر قلعه‌نویی امروز با پرواز اختصاصی وارش به مشهد سفر کردند تا دو روز زودتر در این شهر اسکان پیدا کنند و مهیای انجام بازی حساس هفته نهم شوند.

 

اریک بایناما مهاجم گابنی گل‌گهر که در روزهای گذشته حاشیه‌های فراوانی درباره او ایجاد شده بود و هنوز سرنوشت پرونده انضباطی شکل گرفته درباره‌اش مشخص نیست هم در جمع اعضای کاروان گل‌گهر حضور دارد تا در صورت صلاحدید قلعه‌نویی در مشهد مقابل شهر خودرو به میدان برود.

 

1672135

دیدگاه‌ها