کد خبر : 1796965 | 17 آذر 1400 ساعت 18:19 | 17.4K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین مذاکرات درباره صندلی مدیریت پرسپولیس

طاهری و گرشاسبی نمی‌توانند به پرسپولیس بیایند

در شرایطی که شایعات پیرامون آینده مدیرعاملی پرسپولیس داغ شده، مشاور وزیر ورزش حضور علی اکبر طاهری یا حمیدرضا گرشاسبی در این تیم را تکذیب کرد.

طاهری و گرشاسبی نمی‌توانند به پرسپولیس بیایند

به گزارش "ورزش سه"، با پایان دوره 90 روزه سرپرستی مجید صدری در باشگاه پرسپولیس، حالا همه منتظر حکم نهایی وزیر ورزش درباره پست مدیرعاملی باشگاه سرخپوش پایتخت هستند و این در شرایطی است که هرروز نامی جدید در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود.

 

بیژن ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش که سابقه سالها کار در فوتبال ایران را دارد، در گفتگو با خبرنگار ما در مورد آینده مدیرعاملی پرسپولیس می‌گوید: هیچ زمانی را نمی‌توانیم برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس بگوییم، شاید شنبه و شاید یک ماه بعد این انتخاب انجام شود. خیلی از هواداران پرسپولیس می‌پرسند چرا نمی‌توانید زمان بدهید چون تلاش این است که افرادی انتخاب شوند که دوباره بعد از یکی دو هفته جای خود را به نفر بعدی ندهند و مدت زیادی را در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشند.

 

او با اعلام اینکه واکنشی به تصمیم هیئت مدیره مبنی بر معرفی مجید صدری به عنوان مدیرعامل ندارد، در پاسخ به این سوال که آیا علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی گزینه هستند، عنوان کرد: آقای گرشاسبی در تیم فولاد حضور دارند و صحبتی با ایشان نشده است. آقای طاهری هم مثل آقای گرشاسبی مشکل بازنشستگی دارند و نمی‌توانند در مجموعه دولتی فعالیت کنند.

 

ذوالفقارنسب درباره سایر گزینه‌ها اظهار داشت: با آقای علیپور هفته گذشته صحبت‌هایی انجام شد و بحثش داغ بود اما به سرانجام نرسید. شنیدم در فضای مجازی درباره آقای دادکان هم صحبتهایی وجود داشت اما به نظر من چنین احتمالی مطرح نیست و من هم اطلاعی ندارم.

 

وی در مورد درخواست پرسپولیس برای حق پخش عنوان کرد: از ارقام 200 و 300 میلیاردی فکر نمی‌کنم بشود صحبت کرد اما ما تلاش می‌کنیم تا در تعامل با صداوسیما، رقمی را برای حق پخش تعیین کنیم که به باشگاه‌ها برسد.

دیدگاه‌ها