کد خبر : 1796969 | 17 آذر 1400 ساعت 18:25 | 18.2K بازدید | 24 دیدگاه

یادداشت سردبیر موندو دیپورتیوو؛

خطاب به بارسا؛ ببر و غرور از دست‌رفته را برگردان

بازیکنان بارسلونا امروز باید تمام توان خود را برای غلبه بر بایرن‌مونیخ بگذارند.

خطاب به بارسا؛ ببر و غرور از دست‌رفته را برگردان

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید با عملکرد تعیین‌کننده آنتوان گریزمان کاری که باید انجام داد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. در حالی که رئال مادرید توانست به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.

 

بازیکنان لیورپول ویژه ترین جنبه حرفه ای خود را به نمایش گذاشتند و در مقابل میلان به پیروزی رسیدند؛ حتی اگر چیزی برای آنها در خطر نبود. الان نوبت فوتبالیست‌های بارسلونا است که روحیه خود را نشان دهند. همانطور که یورگن کلوپ می‌گوید بازی در لیگ قهرمانان از قلب می آید.

 

 

1667571

 

 

در اینجا می‌توان چند فرضیه جالب را در نظر گرفت. اینکه شاید بنفیکا نتواند در لیسبون، دیناموکیف را شکست دهد و یا بایرن مونیخ با تمام قوا برابر بارسلونا قرار نگیرد. با این همه اکنون فشار موجود بیش از هر زمان دیگری است که بارسلونا مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته است.

 

بارسلونا حالا دیگر گلزن هایی مثل لیونل مسی، لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان را در اختیار ندارد. در حالی که بازیکنانی نظیر جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از آن شکست 8-2 هنوز در ترکیب بارسا هستند. یک تفاوت دیگر هم وجود دارد و آن اینکه ژاوی در آن مسابقه حضور نداشت و حالا هست.

 

 

1672141

 

 

سرمربی بارسلونا روز گذشته نشان داد که تمام مسئولیت را برعهده می‌گیرد اما به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که ستاره‌های بارسا این کار را انجام دهند. مهمترین چیز در یک تیم مدیریت رختکن است. در واقع اینجاست که پیروزی ها و کسب عناوین حاصل می شوند. با این حال بارسا طی این سال‌ها در اروپا از این نظر با مشکل روبرو بوده و همیشه یکی تقصیر را بر گردن دیگری انداخته است.

 

با این وجود اکنون ستاره های بارسلونا این فرصت را دارند که کار بزرگی انجام دهند. تا اینکه بخشی از غرور از دست رفته خود را برگردانند. امروز، روز ادعاست. نه تنها برای ارائه یک تصویر خوب، بلکه برای پیروزی در مونیخ که امری حیاتی برای بارسلونا محسوب می شود.

 

سانتی نولا
سردبیر موندو دیپورتیوو

دیدگاه‌ها