کد خبر : 1796978 | 17 آذر 1400 ساعت 18:48 | 33.5K بازدید | 1 دیدگاه

صدای کونته در آمد؛ ترسیده‌ایم، ما خانواده داریم!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از وضعیت به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا در این تیم ابراز نگرانی کرد.

صدای کونته در آمد؛ ترسیده‌ایم، ما خانواده داریم!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تاتنهام به لحاظ شیوع ویروس کرونا با بحران عجیبی مواجه شده است. تعداد اعضای مبتلا به کرونا در این تیم روز به روز در حال افزایش است و این نگرانی وجود دارد که در روزهای آتی به تعداد مبتلایان تاتنهام افزوده شود. با این حال در قانون یوفا آمده است که اگر یک تیم حداقل 13 بازیکن را در دسترس داشته باشد بازی باید انجام شود.

 

 

1672156

 

 

تاتنهام فرداشب در چارچوب رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به مصاف رن فرانسه می رود و حالا آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تاکید کرده که باید فکری به حال وضعیت آنها شود. او گفت: "هشت بازیکن و پنج عضو کادرفنی، اما مشکل این است که هر روز افراد جدیدی را داریم که به کرونا مبتلا می‌شوند. افرادی که دیروز تست آنها مثبت نبود اما امروز هست. ما همچنان با این بیماری ادامه می دهیم و این یک مشکل جدی است."

 

کونته در ادامه گفت: "همه کمی ترسیده اند. مردم خانواده دارند. چرا باید ریسک کنیم؟ این سوال من است. امروز، دو تست مثبت. و فردا چه کسی؟ من؟ من نمی دانم. مطمئناً اگر من باشم بهتر از یک بازیکن است. اما من فکر می کنم این وضعیت برای هیچ کس مناسب نیست. ما با خانواده هایمان ارتباط داریم."

 

 

1672154

 

 

گفتنی است گزارش شده که باشگاه تاتنهام از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست کرد که با توجه به وضعیت وخیم کرونایی در این تیم دیدار هفته آینده آنها برابر برایتون به تعویق بیفتد. از طرفی با توجه به اینکه در انگلیس دستورالعمل‌های مربوط به کرونا به سختی یوفا نیست به نظر می رسد که با این درخواست تاتنهام موافقت خواهد شد.

دیدگاه‌ها