کد خبر : 1796984 | 17 آذر 1400 ساعت 19:30 | 15.2K بازدید | 3 دیدگاه

ارسلان جایگاهش در ترکیب اصلی را می‌خواهد(عکس)

ارسلان مطهری انگیزه زیادی دارد تا دوباره به ترکیب اصلی استقلال برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم باتجربه استقلال در هفته های گذشته اگرچه به عنوان یارجایگزین به زمین رفته اما حضور در ترکیب اصلی استقلال در کارنامه اش کم شده است. ارسلان مطهری در این فصل یکی دو بار به عنوان یار ثابت به زمین رفته اما در بازی های گذشته معمولا فرهاد مجیدی ترجیح داده از رودی ژستد در نوک خط حمله اش استفاده کند و به مطهری بازی ندهد.


این در شرایطی است که رودی ژستد در مسابقاتی که برای استقلال به میدان رفته، هیچ گلی نزده و انتقادهایی به عملکردش مطرح شده است. از سوی دیگر مطهری در بین تمام مهاجمان تخصصی استقلال تنها بازیکنی است که امسال موفق به گلزنی شده است.


در این شرایط گفته می‌شود احتمال اینکه فرهاد مجیدی در بازی عصر پنجشنبه با پیکان تهران دست به ترکیب هجومی تیمش بزند و رای به نیمکت نشینی رودی ژستد بدهد، زیاد است. در این شرایط مطهری گزینه شماره یک اضافه شدن به ترکیب اصلی استقلال خواهد بود.


مهاجم شماره 72 استقلال در تمرینات روزهای گذشته با انگیزه زیاد حضور یافت و نشان داد که برای حضور در ترکیب اصلی لحظه شماری می‌کند. ارسلان منتظر فرصتی از سوی فرهاد مجیدی است تا دوباره در ترکیب تیمش قرار بگیرد و برای گلزنی تلاش کند. باید دید آیا این فرصت در بازی با پیکان نصیبش خواهد شد یا خیر.

 

1672174

دیدگاه‌ها