کد خبر : 1796987 | 17 آذر 1400 ساعت 19:43 | 21.4K بازدید | 28 دیدگاه

ژروم بواتنگ:

لواندوفسکی دیگر باید چه کار می‌کرد که توپ‌طلا ببرد؟

ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی لیون، تاکید کرد که روبرت لواندوفسکی شایسته بردن توپ طلا بوده است.

لواندوفسکی دیگر باید چه کار می‌کرد که توپ‌طلا ببرد؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجود روزهای خوبی که ژروم بواتنگ در فصل 21-2020 با بایرن مونیخ پشت سر گذاشته بود اما این بازیکن نهایتاً برای رقابت‌های یورو توسط یواخیم لوو به اردوی تیم ملی آلمان دعوت نشد. با این حال به نظر می‌رسد بواتنگ که حالا در لیون بازی می کند به بازگشت دوباره به تیم ملی آلمان تحت هدایت هانسی فلیک امیدوار است.

 

ژروم بواتنگ در مصاحبه ای پیرامون عدم حضورش در رقابت‌های یورو گفت: "من خودم متوجه نشدم و فکر می کنم پس از فصلی که با بایرن داشتم کاملا مستحق دعوت شدن بودم. فکر می کنم برخی از مردم همین فکر را می کردند. حیف است. اما من نمی توانم کاری در مورد آن انجام دهم. من عصبانی نیستم. متأسفانه در فوتبال، درک تصمیمات گاهی دشوار است. اما باید با آن کنار بیایید. من برای یواخیم لوو و دستاوردهای او به عنوان مربی تیم ملی احترام زیادی قائلم."

 

 

1672179

 

 

بازگشت احتمالی به تیم ملی آلمان: "من با هانسی صحبت کردم. اول از همه، برای من مهم است که در لیون عملکرد خوبی داشته باشم. شما نباید فراموش کنید که من هیچ پیش فصلی نداشتم و در ابتدای فصل نمی توانستم 90 دقیقه کامل بازی کنم."

 

ژروم بواتنگ در ادامه از نحوه جدایی خود از بایرن مونیخ نیز گله کرد و گفت: "البته من خداحافظی خود را طور دیگری تصور می کردم. نه تنها برای من، بلکه برای دیوید آلابا، خاوی مارتینز و هانسی فلیک نیز حیف شد. پس از این همه سال و موفقیت، آرزوی یک آلیانز آرنای پر را برای خداحافظی دارید."

 

 

1672177

 

 

نرسیدن توپ طلا به روبرت لواندوفسکی: "برای لواندوفسکی ناراحت کننده است زیرا او قطعاً شایسته این جایزه بود. این اتفاق دقیقا من را یاد سال 2013 می‌اندازد که فرانک ریبری هم نتوانست توپ طلا ببرد. برای لواندوفسکی ‌ ناراحتم. او دیگر باید چه کاری انجام می داد؟ روی سرت بایستی و از خط وسط گل بزنی؟ اگر تنها مساله مهم برای انتخاب بهترین بازیکن جهان استعداد و کیفیت است، مسلماً لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در آن جا حضور خواهند داشت اما اگر بخواهید با عناوین و آمار مورد ارزیابی قرار دهید شرایط متفاوت است. این مسئله لواندوفسکی را ناراحت می‌کند اما قطعاً ناامیدی بزرگ برایش محسوب می‌شود. با این وجود با توجه به شناختی که از او دارم می‌دانم که این اتفاق لوا را با انگیزه تر می کند."

دیدگاه‌ها