کد خبر : 1796988 | 17 آذر 1400 ساعت 19:42 | 32.4K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ ستاره‌ها؛ پروژه بارسلونا هیجان‌انگیز نیست!

کریم آدیمی، مهاجم آلمانی و جوان سالزبورگ شانس انتقال به بارسلونا را رد کرده است.

پاسخ ستاره‌ها؛ پروژه بارسلونا هیجان‌انگیز نیست!

به گزارش "ورزش سه"، با از دست دادن ستاره های بزرگی مانند لیونل مسی و آنتوان گریزمان در تابستان گذشته، بارسلونا به شدت به دنبال تقویت خط حمله خود برای فصل بعد است و اخیرا نام کریم آدیمی به عنوان یکی از گزینه های جدی این تیم مطرح شده بود. اما اسکای اسپورت آلمان مدعی شد این بازیکن تمایلی به حضور در بارسلونا نداشته و پیشنهاد این تیم را رد کرده است.

 

آدیمی که از ستارگان جوان فوتبال آلمان لقب گرفته و اخیرا توسط هانسی فلیک به اردوی مانشافت نیز دعوت شده، پس از انتقال به اتریش حالا علاقمند بازگشت به کشورش است و به نظر می رسد این بازیکن راهی دورتموند خواهد شد. 

 

1672180

 

بارسلونا اخیرا رسما برای خرید کریم آدیمی اقدام کرده و با پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای جذب او وارد عمل شده بود، اما این بازیکن فعلا علاقه ای به حضور در لالیگا ندارد. کریم آدیمی قصد دارد در سال‌های آینده به بازیکن ثابت آلمان تبدیل شود و تصور می کند در ترکیب دورتموند بیشتر زیر نظر هانسی فلیک خواهد بود.

 

همچنین این بازیکن بعد از بررسی شرایط حضور در ترکیب بلوگرانا به مدیران این تیم پاسخ منفی داده و به نظر فقدان یک پروژه هیجان انگیز و موفق در نوکمپ، دلیل اصلی عدم تمایل کریم آدیمی به انتقال به بارسلونا بوده است. البته در گذشته اخبار در مورد تمایل رئال مادرید به جذب کریم آدیمی به عنوان گزینه ای در صورت ناکامی در خرید کیلیان امباپه و ارلینگ هالند نیز مطرح شد، اما به نظر بارسلونا در مورد خرید این بازیکن جدی تر بود.

دیدگاه‌ها