کد خبر : 1796991 | 17 آذر 1400 ساعت 19:57 | 29.5K بازدید | 3 دیدگاه

کابوس کلوپ؛ فینال فصل بدون سه ستاره مهم

تغییر زمان تورنمنت جام ملت های آفریقا تبدیل به کابوس یورگن کلوپ شده است.

کابوس کلوپ؛ فینال فصل بدون سه ستاره مهم

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک ماه به آغاز رقابت های جام ملت های آفریقا باقی مانده و تیم های اروپایی در کوران لیگ کشورهای خود در حدود یک ماه قادر به استفاده از بازیکنان آفریقایی نیستند. لیورپول ستاره های زیادی از این قاره در اختیار دارد و این بدترین اتفاق برای مرسی سایدی ها است.

 

ابتدا قرار بود تورنمنت جام ملت های آفریقا در تاریخ دهم ژانویه آغاز شده و حدود یک ماه بعد به اتمام برسد. اما با توجه به حضور بازیکنان تیم الاهلی در رقابت های جام باشگاه های جهان، این تورنمنت از تاریخ چهارم ژانویه شروع می شود و این بدترین خبر ممکن برای یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول است.

 

1672185

 

تنها دو روز قبل از آغاز این تورنمنت، مرسی سایدی ها در استادیوم استمفوردبریج لندن مهمان چلسی خواهند بود و با توجه به شرایط این دو تیم مدعی در جدول، بسیاری آن مسابقه را یکی از نبردهای تعیین کننده در تعیین تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می‌دانند. بدین ترتیب لیورپول در این مسابقه مهم قادر به استفاده از ستاره هایی چون محمد صلاح، سادیو مانه و نبی کیتا در ترکیب خود نخواهد بود و در واقع بخش مهمی از بازیکنان کلوپ در اختیار او نیستند.

 

سرمربی آلمانی لیورپول چندی قبل جام ملت های آفریقا را تورنمنتی کوچک و بی اهمیت توصیف کرد، اما بعدها این اظهارنظر او جنجالی شد و کلوپ ادعا کرد عدم تسلط به زبان انگلیسی باعث بروز این سوء تفاهم شده و او قصدی مبنی بر توهین به قاره آفریقا نداشته است.

دیدگاه‌ها