کد خبر : 1796993 | 17 آذر 1400 ساعت 19:59 | 18K بازدید | 3 دیدگاه

آنها یک FC کامل در فوتبال ایران هستند؛

منصوریان: امیدوارم سپاهان به نتیجه دلخواه نرسد

سرمربی صنعت نفت امیدوار است در تقابل با سپاهان صاحب امتیاز شوند.

منصوریان: امیدوارم سپاهان به نتیجه دلخواه نرسد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد: وقتی به اصفهان می‌آیم، انرژی مضاعفی می‌گیرم. در مدت یک سال حضورم در اصفهان نیز واقعا لذت بردم و الان خوشحالم به این شهر آمدم. فردا بازی بسیار سخت و سنگینی خواهیم داشت چراکه شرایط جدول از نظر کسب امتیاز برای هر دو تیم مهم است.

 

او ادامه داد: سپاهان در هفته گذشته نمایش خوبی مقابل گل‌گهر داشت، اما تیم آقای قلعه‌نویی با  آنالیز خوبی که از سپاهان کرد، توانست به برتری برسد ولی به نظرم سپاهان، تیمی است که بازیکنان خوب زیادی دارد و با برنامه کار می‌کند.

 

سرمربی صنعت نفت اضافه کرد: جدا از نتیجه‌ای که فردا رقم می‌خورد، سپاهان جزو معدود تیم‌هایی است که از سال ۸۱ به این طرف شکل حرفه‌ای بودن را به خود گرفته و هر سال پیشرفت کرده و به نظرم یک FC کامل در فوتبال ایران است.

 

منصوریان یادآور شد: باشگاه سپاهان امکانات فنی خوبی در اختیار کادر فنی خود قرار می‌دهد و مربی جوان و دوست داشتنی‌ای دارد که به شخصه علاقه زیادی به وی دارم چون روراست است و هر چیزی که می‌بیند را می‌گوید و اهل فرافکنی نیست. در دوران بازی هم بسیار خوب بود و برای او آرزوی موفقیت دارم.

 

او تصریح کرد: به تمام امتیازات بازی‌ها احتیاج داریم چون به اندازه‌ای که تمام تیم‌ها امکانات مالی دارند، نداریم و در مارکت ابتدای فصل و در کل مارکت فوتبال ایران شاید جزو سه تیم پایین جدول باشیم ولی آمده‌ایم تا این نقص را با تمرینات و تلاش بیشتر برطرف کنیم چون اعتقادی به شانس ندارم و معتقدم هر اندازه تلاش کنید، نتیجه می‌گیرید.

 

سرمربی صنعت نفت عنوان کرد: امیدوارم ما بتوانیم نمایش خوبی مقابل سپاهان داشته باشیم و به هواداران فوتبال ایران قول می‌دهم فردا بازی زیبایی می بینید. امیدوارم با توجه به اینکه در طول هفته اخیر تمام وقت خودمان را برای آنالیز سپاهان گذاشتیم، بتوانیم با امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

 

منصوریان تصریح کرد: چند مصدوم و نیمه مصدوم داریم که امشب تیم پزشکی به این نتیجه می‌رسند تا آن یکی، دو نفر می‌توانند بازی کنند یا خیر، اما فکر می‌کنم ۴ به طور قطعی و دو نفر هم احتمالی در جمع ما حضور ندارند؛ مابقی نفرات هم سرحال هستند.

 

او اضافه کرد: امیدوارم مسیر خوبی در جدول طی کنیم و برای سپاهان نیز از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم‌هایی که مثل سپاهان هزینه می‌کنند، به نتیجه دلخواه‌شان برسند ولی امیدوارم فردا به نتیجه دلخواه خودشان دست پیدا نکنند!

دیدگاه‌ها