کد خبر : 1796997 | 17 آذر 1400 ساعت 20:14 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

عذرخواهی فرشته نجات و البته مرگ میلان!

فیکایو توموری، مدافع جوان میلان، پس از اشتباه بزرگ خود مقابل لیورپول هنوز ناراحت است.

عذرخواهی فرشته نجات و البته مرگ میلان!

به گزارش "ورزش سه"، فیکایو توموری شب پرحادثه ای را در مقابل لیورپول سپری کرده و نمایش پرفراز و نشیبی داشت. این مدافع انگلیسی در دقایق ابتدایی و روی دفع آلیسون بکر توانست دروازه لیورپول را باز کرده و امید صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را به اردوی روسونری بازگرداند.

 

اما در نیمه دوم و روی اشتباه خود فیکایو توموری بود که سادیو مانه در محوطه صاحب توپ شده و روی ریباند ضربه او بود که دیووک اوریگی تیر خلاص را زده و برتری مرسی سایدی ها در خانه میلان را قطعی ساخت. حالا فیکایو توموری با انتشار متنی در صفحه خود ضمن عذرخواهی، تاکید کرد آنها قصد دارند امسال را تبدیل به فصلی خاطره انگیز برای هواداران میلان کنند.

 

1672197

 

فیکایو توموری در صفحه خود نوشت: "هنوز از خودم ناراحت و ناامید هستم و برای تیم حس بدی دارم. از آن اشتباه درس خواهم گرفت و سخت تلاش می کنم تا این اتفاق دیگر تکرار نشود. اما بسیار مفتخرم که اولین گلم را در لیگ قهرمانان در استادیوم سن سیرو برای میلان به ثمر رساندم.

 

حالا ما بقیه فصل را پیش رو داشته و باید اطمینان حاصل کنیم که این باشگاه فصل آینده به جایی که به آن تعلق دارد باز می گردد و ما این فصل را به سالی به یاد ماندنی تبدیل می کنیم."

دیدگاه‌ها