کد خبر : 1797000 | 17 آذر 1400 ساعت 20:36 | 20.4K بازدید | 3 دیدگاه

گل‌های آبی‌های خوزستان در حد پوشکاش!(عکس)

استقلال خوزستان با دو گل تماشایی بازی امروز مقابل رایکا بابل را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سهراب بختیاری‌زاده در حالی امروز موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک خارج از خانه مقابل تیم پیروز قربانی شدند که هر دو گل استقلال خوزستان به شکل تماشایی زده شد و برتری این تیم را رقم زد.

 

امیرحسین موسی‌زاده، هافبک با تجربه و بلند قامت سابق نساجی مازندران و شاهین شهرداری بوشهر که امسال در استقلال خوزستان عضویت دارد، در دقیقه ۴۹ بازی امروز مقابل رایکا بابل پس از اینکه پاس رو به عقب افشون را دریافت کرد، با شوت راه دور تماشایی و دیدنی توپ را به کنج دروازه فرستاد و آبی‌های خوزستان را پیش انداخت.

 

موسی‌زاده که فصل گذشته شرایط خوبی در نساجی مازندران داشت و پیش از آن هم برای مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان به میدان رفته بود، امروز با یک گل شگفت‌انگیز از فاصله ۳۰ متری دروازه رایکا بابل را باز کرد تا برد استقلال خوزستان را پایه‌گذاری کند.

 

1672204

 

1672205

 

این هافبک بلندقامت استقلال خوزستان که سابقه صعود به لیگ برتر همراه با شاهین شهرداری بوشهر را دارد و امیدوار است در جمع شاگردان سهراب بختیاری‌زاده نیز به این مهم برسد، در شرایطی امروز گل زیبایی برابر رایکا زد که تیمش برای پنجمین هفته پیاپی شکست‌ناپذیر ماند و صاحب برد شد.

 

دومین گل استقلال خوزستان در دیدار با رایکا نیز به زیبایی به ثمر رسید و این بار علی کیانی‌فر با حرکت از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه رایکا و عوض کردن پا که موجب فریب مدافع مقابل او شد، خود را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد که ضربه فنی او به گوشه دروازه رفت.

 

1672206

 

1672207

 

هافبک کناری استقلال خوزستان با دومین گل مقابل رایکا کاری کرد تا بابلی‌ها با وجود جبران نتیجه نتوانند صاحب امتیاز شود و شاگردان بختیاری‌زاده با برد به اهواز برگردند.


 

دیدگاه‌ها