کد خبر : 1797001 | 17 آذر 1400 ساعت 20:43 | 68.3K بازدید | 7 دیدگاه

خرید جدید PSG در مسیر یک انتقال غیرمنتظره

به نظر می‌رسد که جورجینیو واینالدوم در مسیر بازگشت به لیگ برتر انگلیس و حضور در باشگاه نیوکاسل قرار گرفته است.

خرید جدید PSG در مسیر یک انتقال غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن تابستان امسال موفق شد جورجینیو واینالدوم را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. قرارداد این بازیکن با لیورپول به پایان رسیده بود و مذاکرات برای تمدید این قرارداد نیز به نتیجه نرسید تا او آنفیلد را ترک کند.

 

این بازیکن هلندی نقشی کلیدی در موفقیت لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر تحت هدایت یورگن کلوپ ایفا کرده بود اما دوران سختی را پس از انتقال به پارک دو پرنس در ابتدای فصل 22-2021 تجربه کرده است. در واقع سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن یعنی مائوریسیو پوچتینو علاقه چندانی به سبک بازی واینالدوم ندارد و این موضوع باعث شده که ستاره هلندی عموماً در بازی‌های مهم نیمکت نشین باشد.

 

 

1660814

 

 

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که خود واینالدوم نیز از حضور در تیم فرانسوی اصلا خوشحال نیست و اخیراً هم به این موضوع اعتراف کرده بود. در واقع شرایط به گونه‌ای رقم خورده که جورجینیو واینالدوم حالا خیلی زود به درهای خروج پاری‌سن‌ژرمن نزدیک شده است.

 

بر اساس گزارشی که نشریه اسپانیایی آاس منتشر کرد واینالدوم از وضعیت خود در پاری سن ژرمن کاملا خسته شده و خواهان جدایی از این تیم است. آاس همچنین شایعات مربوط به علاقه نیوکاسل به جذب این بازیکن را تایید کرده و مدعی شده اصلا بعید نیست هافبک هلندی در ژانویه به لیگ برتر انگلیس بازگردد و برای این تیم به میدان برود.

دیدگاه‌ها