کد خبر : 1797003 | 17 آذر 1400 ساعت 20:54 | 25.9K بازدید | 9 دیدگاه

قاتل بالفطره بارسلونا؛ دوباره به دنبال گلزنی

توماس مولر، گلزن آلمانی بایرن مونیخ یک بار دیگر به دنبال درخشش مقابل بارسلونا خواهد بود.

قاتل بالفطره بارسلونا؛ دوباره به دنبال گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تقابل امشب بایرن مونیخ برابر بارسلونا برای نماینده آلمان تشریفاتی و برای بلوگرانا جدال مرگ و زندگی است، اما به نظر می رسد بایرن قصد دارد با انگیزه تمام وارد میدان شود. هفته گذشته و بعد از رسیدن توپ طلای سال 2021 به لیونل مسی بود که توماس مولر این انتخاب را ناعادلانه توصیف کرده و مدعی شد رابرت لواندوفسکی لایق دریافت این عنوان در سال جاری بوده است.

 

1672208

 

اما توماس مولر تاکید کرد بایرن مونیخ در جدال امشب مقابل بارسلونا برای اثبات ارزش های فوتبال آلمان و نشان دادن قدرت خود وارد میدان خواهد شد و به نظر می رسد این دیدار برای تیم آلمانی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اما توماس مولر در این یک دهه نشان داده بیش از هر بازیکن دیگری در اروپا راه دروازه بارسلونا را بلد بوده و همیشه نمایش فوق العاده مقابل این تیم داشته است.

 

توماس مولر تا امروز هفت بار در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا موفق به گلزنی شده و آمار درخشانی برابر این تیم اسپانیایی به ثبت رسانده است. تا به حال دروازه بارسلونا در این تورنمنت در مقابل هیچ بازیکنی به اندازه توماس مولر باز نشده و این ستاره آلمانی نیز برابر هیچ تیمی به اندازه بارسا در امر گلزنی موفق نبوده است. همچنین با قبول هفت باخت، بارسلونا بیش از هر باشگاه دیگری در لیگ قهرمانان شکست خورده و 25 بار نیز دروازه خود را مقابل بایرن مونیخ باز شده دیده است.

دیدگاه‌ها