کد خبر : 1797006 | 17 آذر 1400 ساعت 21:28 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

رومنیگه:

به لواندوفسکی گفتم به هیچ وجه تو را نمی فروشم

کارل هاینس رومنیگه، مدیر سابق بایرن مونیخ، صحبت‌های جالبی را در مورد روبرت لواندوفسکی مطرح کرده است.

به لواندوفسکی گفتم به هیچ وجه تو را نمی فروشم

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه روبرت لواندوفسکی طی یک دهه گذشته عملکرد کم نوسان و فوق العاده ای را در دوران حرفه ای خود ارائه داده اما ستاره لهستانی در دو فصل اخیر خیره کننده تر از همیشه ظاهر شده است. در واقع لواندوفسکی یکی از مهمترین دلایل فتح سه گانه توسط بایرن در سال 2020 بود. او همچنین در فصل گذشته بوندسلیگا 41 گل به ثمر رساند و رکورد گرد مولر را شکست.

 

در طی این سال ها همواره اینطور به نظر آمده که رابطه بسیار خوبی بین روبرت لواندوفسکی و مدیر سابق بایرن یعنی کارل هاینس رومنیگه وجود داشته است. موضوعی که حالا صحبت‌های رومنیگه مهر تاییدی بر آنها محسوب می شود.

 

رومنیگه در مصاحبه ای پیرامون روبرت لواندوفسکی می‌گوید: "ما در طول این سال‌ها به دوستان خوبی با یکدیگر تبدیل شده ایم. اگر صادق باشم، هرگز به او توصیه فنی نکردم، بلکه همیشه یک جمله را به او تکرار می کردم؛ روبرت، من هرگز تو را نمی فروشم.

 

 

1672215

 

 

بعد از فینال 2020، به لواندوفسکی نزدیک شدم و به او گفتم روبرت می بینی؟  لیگ قهرمانان را با بایرن هم می توان به دست آورد. پاسخ او این بود که ما باید به کسب جام های بیشتری ادامه دهیم. او یک ماشین گلزنی است اما همچنین یک مرد بسیار صادق و رو راست نیز محسوب می‌شود."

 

رومنیگه در مورد اینکه آیا از آوردن پپ گواردیولا به بایرن مونیخ پشیمان است یا خیر نیز گفت: "مطمئنا نه. گواردیولا چیزهای زیادی به ما داده است، او کیفیت فوق العاده ای به بایرن آورد. او مربی فوق العاده ای است. پپ، فن خال، هاینکس و فلیک مهم ترین مربیان این تیم در چند سال گذشته بوده اند.

 

 

1672216

 

 

من طرفدار بایرن هستم، اما گواردیولا مستحق یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان است. او 10 سال است که دنبال آن بوده و دیر یا زود دوباره موفق خواهد شد."

دیدگاه‌ها