کد خبر : 1797008 | 17 آذر 1400 ساعت 21:45 | 41.5K بازدید | 9 دیدگاه

عصبانیت هالند؛ پروژه جدایی از دورتموند کلید خورد

به نظر می‌رسد که ارلینگ هالند از حذف دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا بسیار عصبانی شده است.

عصبانیت هالند؛ پروژه جدایی از دورتموند کلید خورد

به گزارش "ورزش سه"، در سیگنال ایدونا پارک این ترس وجود دارد که ارلینگ هالند  شب گذشته و در جریان دیدار برابر بشیکتاش آخرین بازی خود را در لیگ قهرمانان برای دورتموند انجام داده باشد. ستاره نروژی دیشب دو گل به ثمر رساند اما هیچ چیز از تلخی حذف دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا کم نشد.

 

دورتموند دیگر نمی‌تواند در لیگ قهرمانان اروپای این فصل به کار خود ادامه دهد و حالا باید راهی لیگ اروپا شود؛ رقابتی که قطعاً حضور در آن باعث خوشحالی ستاره نروژی نخواهد بود چراکه او به دنبال بازی در سطح اول فوتبال اروپا است؛ موضوعی که به نظر می‌رسد عصبانیت و ناراحتی ارلینگ هالند را هم در پی داشته است.

 

 

1672218

 

 

اگرچه هالند در بازی دیشب موفق به ثبت دبل شد اما به نظر می‌رسد که او اصلا خوشحال نبوده است. این در حالی است که کاپیتان دورتموند یعنی مارکو رویس نیز تایید کرد که ارلینگ هالند در رختکن بسیار عصبانی بوده است. هر چند که گفته می شود دلیل اصلی عصبانیت ستاره جوان دورتموند عدم موفقیت در ثبت هت‌تریک بوده است اما قطعاً از دست رفتن موقعیت حضور در ادامه لیگ قهرمانان نیز ناامیدی این بازیکن را در پی خواهد داشت.

 

حالا بعید نیست که همین ناامیدی و عصبانیت پروژه جدایی این بازیکن از دورتموند را کلید بزند و نهایتاً ستاره نروژی در تابستان پیش رو سیگنال ایدونا پارک را ترک کند؛ این در حالی است که در آلمان گفته می‌شود سران دورتموند امیدوار هستند که یک سال دیگر هالند را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها