کد خبر : 1797033 | 18 آذر 1400 ساعت 00:23 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

شوت تماشایی طیبی برای نجات بنفیکا

بنفیکا با گلزنی ستاره ایرانی خود شکست مقابل پورتیموننزه را با تساوی عوض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا در حالی که مثل دیدارهای اخیرش حسین طیبی را در اختیار داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه شب مقابل پورتیموننزه قرار گرفت.

 

بنفیکا که پس از صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و خستگی این مسابقات پای به دیدار با پورتیموننزه گذاشته بود، در نیمه اول غافلگیر شد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

 

تیم بنفیکا که در ابتدای نیمه دوم هم دوباره حسین طیبی را در جمع نفرات اصلی خود داشت، پس از دریافت یک گل دیگر از پورتیموننزه، سه بار پیاپی دروازه حریف خود را باز کرد که یکی از آنها را ملی‌پوش ایرانی‌اش به ثمر رساند.

 

حسین طیبی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشیده و دو گل تماشایی برابر هالاداس مجارستان به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۳۴ دیدار با پورتیموننزه از زاویه بسته و با شوت محکم دیدنی موفق به گلزنی شد و کار را به تساوی ۴ بر ۴ کشید.

 

پس از گل طیبی، بنفیکا یک گل دیگر به ثمر رساند ولی در ثانیه‌های پایانی دروازه خود را باز شده دید تا در این مسابقه خانگی به تساوی ۵ بر ۵ مقابل پورتیموننزه دست یابد و با ۲۵ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون صدرنشین، در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال پرتغال بایستد.

 

حسین طیبی با گلی که در دیدار مقابل پورتیموننزه و هفتمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۰ افزایش داد.

 

 

دیدگاه‌ها