کد خبر : 1797036 | 18 آذر 1400 ساعت 01:08 | 71.7K بازدید | 25 دیدگاه

سانه کاکرویی گل زد؛

عبور شهاب سنگ از مقابل چشمان تراشتگن (عکس)

وینگر بایرن مونیخ با یک شوت زیبا دروازه هموطنش را در بازی امشب بایرن- بارسا باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ درحالی که صعودش را پیش از این به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده بود در شب پایانی مقابل بارسلونایی قرار گرفت که برای صعود نیاز به پیروزی داشت؛ شاگردان ناگلزمان در حالی که نتیجه بازی امشب هیچ تاثیری روی صدرنشینی شان نداشت، برای حفظ روند صد در صدی خود با تمام قوا مقابل شاگردان ژاوی وارد زمین شدند.

در شبی که برف مونیخ و سکوهای خالی آلیانز آره نا دو شاخصه بارز تقابل حساس دو تیم بود، بایرن مونیخ بازی برتری نسبت به بارسلونا ارائه کرده و در نیمه اول دو بار دروازه این تیم را باز کرد.

گل دوم بایرنی ها را لروی سانه، وینگر 25 ساله آلمانی به ثمر رساند که طی این چند وقت اخیر نمایشی تحسین برانگیز برای تیمش داشته است. سانه در دقیقه 43 بازی و در حالی که نتیجه یک بر صفر به سود بایرن بود، در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت سنگین پای چپ که خیلی هم زاویه نداشت، دروازه ترشتگن را هدف گرفت.

 

1672291

 

1672288

شوت سانه با وجود کات کم اما مثل یک شهاب سنگ از مقابل چشمان و دستان تراشتگن عبور کرده و به تور دروازه چسبید. واکنش بایرنی ها هم به این گل زیبا بسیار جالب بود؛ یکی از این واکنش ها را از مولر شاهد بودیم که پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیمش به تحسین سانه پرداخت.

 

1672289

 

1672290

با دیدن تصاویر آهسته گل سانه می توان بیشتر پی به قدرت ضربه پای او برد؛ او در شرایطی که توپ و زمین خیس بود این شوت را به توپ زد و ترشتگن را که خود یک شوت گیر قهار است  به یک تماشاگر محض تبدیل کرد.

ستاره آلمانی بایرنی ها در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و طی شش بازی اخیر در 9 گل تیمش تاثیر داشته است. او در این بازی ها 5 گل زده و 4 گل پاس گل داده است. وینگر بایرنی ها در بازی رفت با بارسلونا هم پاس گل داده بود.

دیدگاه‌ها