کد خبر : 1797042 | 18 آذر 1400 ساعت 01:40 | 30.4K بازدید | 45 دیدگاه

برابر بنفیکا حذف شده بودیم

آرائوخو: هدف بارسا باید قهرمانی در لیگ اروپا باشد

مدافع اروگوئه ای بارسا معتقد است حالا که به لیگ اروپا رفته اند باید در آن قهرمان شوند.

آرائوخو: هدف بارسا باید قهرمانی در لیگ اروپا باشد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در آلیانس آرنا با سه گل توماس مولر، لروی سانه و جمال موسیالا توانست از سد بارسا بگذرد و حکم سقوط این تیم به لیگ اروپا را امضا کند. بارسلونا دور گروهی بسیار بدی را پشت سر گذاشت و در اولین فصل بدون لیونل مسی نتوانست به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد.

 

 

1672303

 

 

رونالدو آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسا در پایان بازی گفت:« شکست سنگینی بود و می توانستند گل های بیشتری هم به ما بزنند. بازی را خوب شروع کردیم ولی بایرن شانس های به مراتب بیشتری داشت. گل اول بایرن از لحاظ روحی ما را به هم ریخت و معتقدم به خاطر شکست در این بازی نبود که حذف شدیم. در دو بازی برابر بنفیکا باید بهتر کار می کردیم و حالا راهی نیست جز تلاش بیشتر برای عوض کردن شرایط. امیدوارم روزهای خوب ما از راه برسد.»

 

 

1672307

 

 

آرائوخو ادامه داد:« کمی مصدوم شده ام و باید ببینم پزشکان چه خواهند گفت. مصدومیت آلبا هم اتفاق بد دیگر بازی بود. باختیم و حذف شدیم ولی باید بیشتر تلاش کنیم تا نتایج خوب از راه برسند. واقعیت این است که الان دیگر میان بهترین های اروپا نیستیم ولی هدف مان باید فتح لیگ اروپا باشد. تیم های خوبی در این تورنمنت هستند ولی باید قهرمان شویم.»

 

دیدگاه‌ها