کد خبر : 1797051 | 18 آذر 1400 ساعت 09:25 | 30.7K بازدید | 7 دیدگاه

ژرژ ژسوس: از ناگلزمان ممنونم که بارسا را برد

ژرژ ژسوس، سرمربی بنفیکا، از یولیان ناگلزنان به خاطر غلبه بر بارسلونا تشکر کرد.

ژرژ ژسوس: از ناگلزمان ممنونم که بارسا را برد

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر دیناموکیف به میدان رفته و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

اما این یک پیروزی ساده برای این تیم نبود. پیروزی آنها برابر دیناموکیف به همراه شکست بارسلونا برابر بایرن مونیخ باعث شد که بنفیکا به عنوان تیم دوم گروه پس از بایرن به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کند و بارسا راهی لیگ اروپا شود.

بنفیکا پیش از این موفق شده بود در بازی رفت برابر بارسا با سه گل پیروز شود و در بازی برگشت نیز در نوکمپ یک امتیاز از شاگردان ژاوی گرفته بود تا شانس خود برای صعود به مرحله بعدی را حفظ کند.

 

1672325

 

ژرژ ژسوس پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من می‌خواهم از بازیکنانم برای رسیدن به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان تشکر کنم. این کاری بزرگ و موفقیتی مهم است. من همچنین دوست دارم از یولیان ناگلزمان تشکر کنم. اگر بایرن در این بازی پیروز نمی‌شد انجام این کار غیرممکن بود. بنابراین می‌خواهم از او برای این که به ما کمک کرد تشکر کنم.»

ناگلزمان پیش از دیدار برابر بارسا در پاسخ به سوال خبرنگاری که از پرسیده بود با توجه به قطعی بودن صعود تیمش، آیا با تیم دوم در این بازی به میدان خواهد رفت یا خیر گفته بود که با بهترین بازیکنانش در میدان حاضر می‌شود و بنفیکا نباید از این نظر نگران باشد.

اتفاقی که در نهایت نیز رخ داد و بایرن مونیخ موفق نتیجه بازی رفت را تکرار کرده و با سه گل برابر بارسا به پیروزی برسد.

 

دیدگاه‌ها