کد خبر : 1797063 | 18 آذر 1400 ساعت 10:30 | 33.1K بازدید | 18 دیدگاه

واکنش دو ستاره بایرن به پیروزی مقابل بارسلونا

توماس مولر و لروی سانه دو ستاره بایرن به پیروزی این تیم برابر بارسلونا واکنش نشان دادند.

واکنش دو ستاره بایرن به پیروزی مقابل بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بایرن مونیخ پیش از این صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده بود اما نتیجه دیدار این تیم برابر بارسلونا در تعیین تیم دوم صعود کننده کاملاً کلیدی بود. با این حال شاگردان یولیان ناگلزمان با تمام قوا مقابل بارسلونا قرار گرفتند و با سه گل این تیم را شکست دادند تا با توجه به غلبه بنفیکا بر دیناموکیف، شاگردان ژاوی به شکل ناباورانه‌ای راهی لیگ اروپا شوند.

 

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی این تیم مقابل بارسا گفت: "بارسلونا هنوز هم نام بزرگی دارد. از نظر اقتصادی، اوضاع خوب به نظر نمی رسد. من احساس می کنم آنها نمی توانند با قدرت ادامه دهند. از نظر فنی و تاکتیکی، آنها همه چیزهایی که شما نیاز دارید را دارند، اما آنها نمی توانند شرایط هماهنگی داشته باشند و  ما از آن استفاده کردیم."

 

 

1672338

 

 

همچنین دیگر ستاره آلمانی بایرن مونیخ یعنی لروی سانه که گل فوق العاده ای را برابر بارسلونا به ثمر رساند نیز گفت: "ما واقعاً خوب بازی کردیم. همکاری خوبی داشتیم و نهایتاً به بردی رسیدیم که کاملاً شایسته آن بودیم. حالا خواهیم دید که در قرعه کشی چه وضعیتی برای ما به وجود خواهد آمد. اما هنوز تا مرحله یک هشتم نهایی زمان باقی مانده است. ما باید روی بقیه نیم فصل اول و بازی های باقی مانده تمرکز کنیم تا بتوانیم امتیازات خود را کسب کنیم."

 

 

1672340

دیدگاه‌ها