کد خبر : 1797067 | 18 آذر 1400 ساعت 15:30 | 67K بازدید | 38 دیدگاه

استارت ژستد و خاقانی از دقیقه یک

ترکیب استقلال برابر پیکان اعلام شد

ممکن است که فرهاد مجیدی با تغییر سیستم و استفاده همزمان از ارسلان مطهری و رودی ژستد تیمش را به مصاف با پیکان بفرستد.

ترکیب استقلال برابر پیکان اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در 5 هفته گذشته 5 تساوی به دست آورده و 10 امتیاز را از دست داده است. آنها امروز در شرایطی به مصاف پیکان می روند که این تیم نیز وضعیت مشابهی دارد و در 5 دیدار گذشته یک برد، 2 تساوی و 2 شکست را به دست آورده و آنها نیز 5 امتیاز را کسب کرده اند. در نتیجه کسب تساوی در دیدار امروز دو تیم نه به درد استقلال می خورد و نه پیکان.

 

* همچنان سیدحسین انتخاب نخست
حسینی پس از اینکه در 3 دیدار متوالی تیمش نیمکت نشین بود، مقابل پرسپولیس به ترکیب اصلی بازگشت و عملکرد خوبی نیز داشت. مجیدی قصد تغییر دوباره در قفس توری تیمش را ندارد و حسینی امروز نیز برابر پیکان به میدان می رود. استقلال امروز نیازمند کسب پیروزی است و پیش از آن نیز به فکر گل نخوردن است و نقش این دروازه بان باتجربه پر رنگ تر از قبل خواهد بود.

 

* آقاسی جانشین مرادمند می شود
حسین مرادمند به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده و عارف آقاسی آماده است تا به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. بازیکن فصل گذشته فولاد این فصل فقط در بازی با گل گهر از ابتدا به میدان رفت و امروز در پی اثبات شایستگی هایش است. دیگر مدافع آبی ها نیز سیاوش یزدانی خواهد بود که امسال یکی از بهترین های لیگ برتر بوده است. محمد دانشگر نیز در کنار این دو نفر خط دفاعی 3 نفره استقلال را تشکیل داده است.

 

* یامگا جانشین وریا شد
کوین یامگا امروز نیز به عنوان جانشین وریا غفوری انجام وظیفه می کند. در سمت چپ نیز باز هم به جعفر سلمانی اعتماد شده است تا او بتواند برای تیمش به میدان برود.

 

* بازگشت دوباره نیک نفس به ترکیب اصلی
فرهاد مجیدی برخلاف دربی، این بار آذری را روی نیمکت قرار داده و زبیر نیک نفس از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. مهدی مهدی پور که در بازی قبل در حد انتظار ظاهر نشد، امروز به دنبال جبران این موضوع است.

 

* در انتظار زوج خاقانی – ژستد
سبحان خاقانی و رودی ژستد تاکنون هیچ گاه در کنار هم و در ترکیب اصلی برای استقلال به میدان نرفته اند. مجیدی از این بازی برد می خواهد و قصد دارد از دقیقه یک تیمش را هجومی وارد زمین کند. پشت سر این دو بازیکن نیز امیرحسین حسین زاده بازی خواهد کرد. او در دیدار برابر صنعت نفت فوق العاده ظاهر شد ولی در دربی کم فروغ بود.

 

 

ترکیب استقلال برابر پیکان:


سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد.

 

دیدگاه‌ها