کد خبر : 1797077 | 18 آذر 1400 ساعت 11:31 | 199.7K بازدید | 114 دیدگاه

پاریس و چلسی کار را پیچیده می‌کنند

پلی آف لیگ قهرمانان؛ پیش‌بینی قرعه‌کشی

دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان شب گذشته به پایان رسید و تیم‌ها در انتظار قرعه‌کشی روز دوشنبه هستند.

پلی آف لیگ قهرمانان؛ پیش‌بینی قرعه‌کشی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تمام کش و قوس‌ها و جذابیت هایی که داشت به پایان رسید. تیم های صعود کننده به مرحله بعد مشخص شدند و برخی شگفتی ها نیز رخ داد که شاید مهمترین آنها حذف بارسا از چمپیونزلیگ و سقوط این تیم به لیگ اروپا بود.

 

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که به دلیل تعویق بازی آتالانتا و ویارئال، آخرین تیم صعود کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان امشب مشخص خواهد شد. در این گزارش تیم های صعود کرده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا و قرعه های احتمالی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

گروه A

منچسترسیتی: قابل پیش بینی بود که در این گروه جدال صدرنشینی بین دو تیم منچستر سیتی و پاری سن ژرمن خواهد بود. با این حال شاگردان پپ گواردیولا یک هفته مانده به پایان دور گروهی و با پیروزی برابر تیم فرانسوی صعود خود به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را قطعی کردند.

قرعه های احتمالی: اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا و سالزبورگ.

 

1671854

 

پاری سن ژرمن: تیم متمول فرانسوی با وجود خریدهای بزرگی که داشت نهایتاً باز هم نتوانست از پس منچسترسیتی بر بیاید. پاری سن ژرمن در پایان دور گروهی پایین تر از تیم پپ گواردیولا به عنوان تیم دوم صعود کرد تا احتمالاً در مرحله یک هشتم کار دشوارتری پیش رو داشته باشد.

قرعه های احتمالی: لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و یوونتوس.

 

گروه B

لیورپول: قرمزهای آنفیلد یکی از سه تیمی به شمار می‌آمدند که با حداکثر امتیازات به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کردند. لیورپول که در گروه بسیار سختی قرار گرفته بود حریفان را یکی پس از دیگری شکست داد و نهایتاً به عنوان تیم اول صعود کرد.

قرعه های احتمالی: پاری سن ژرمن، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا و سالزبورگ.

 

1671900

 

اتلتیکو مادرید: در این گروه رقابت برای صعود به عنوان تیم دوم تا شب پایانی مسابقات بسیار حساس پیش رفت. با این وجود در نهایت این اتلتیکومادرید بود که با پیروزی مقابل پورتو و با توجه به شکست میلان برابر لیورپول به مرحله حذفی صعود کرد.

قرعه های احتمالی: منچسترسیتی، آژاکس، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، لیل و یوونتوس.

 

گروه C

آژاکس: تیم هلندی هم مانند لیورپول با کسب تمام امتیازات به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. آژاکس آمار خیره کننده 20 گل زد در مرحله گروهی را از خود به ثبت رساند و حالا شاگردان اریک تن هاگ امیدوار به خاطره سازی دوباره در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

قرعه احتمالی: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا، سالزبورگ و چلسی.

 

1671995

 

اسپورتینگ لیسبون: شاید پیش از آغاز این فصل لیگ قهرمانان اروپا کمتر کسی تصور می‌کرد که اسپورتینگ لیسبون بالاتر از دورتموند جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند اما تیم پرتغالی با نمایش های درخشان خود موفق به انجام چنین مهمی شد.

قرعه های احتمالی: منچسترسیتی، لیورپول، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، لیل و یوونتوس.

 

گروه D

رئال مادرید: پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از مسابقات نیز نمایش های فوق العاده ای داشته و نهایتاً موفق شد بالاتر از اینتر به عنوان صدرنشین صعود کند. شاگردان کارلو آنچلوتی در پنج بازی خود به پیروزی رسیدند و تنها یک باخت عجیب را مقابل شریف تجربه کردند.

قرعه های احتمالی: پاری‌سن‌ژرمن، اسپورتینگ لیسبون، بنفیکا، آتالانتا، سالزبورگ و چلسی.

 

1671915

 

اینتر: قابل پیش بینی بود که بعد از رئال مادرید، نراتزوری از بیشترین شانس برای برای صعود از این گروه برخوردار باشد. همین اتفاق نیز رخ داد و شاگردان سیمونه اینزاگی یک هفته مانده به پایان مسابقات صعود خود را قطعی کردند اما در بازی پایانی خود جدال صدرنشینی را به رئال واگذار کردند.

قرعه های احتمالی: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس بایرن مونیخ منچستر یونایتد و لیل.

گروه E

بایرن مونیخ: انتظار می‌رفت که شاگردان یولیان ناگلزمان به عنوان صدرنشین این گروه به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کنند. آنها با کسب شش پیروزی از شش بازی با قاطعیت راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شدند.

قرعه‌های احتمالی: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، ویارئال یا آتالانتا، سالزبورگ، چلسی

 

1671468

 

بنفیکا: با وجود نمایش نه چندان خوب بارسا در هفته‌های ابتدایی این فصل، کمتر کسی فکر می‌کرد که این تیم پس از 21 سال از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بازمانده و بنفیکا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. با این حال این تیم موفق شد با پیروزی برابر بارسا و همچنین دیناموکیف در هفته آخر پس از بایرن به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

قرعه‌های احتمالی: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، منچستریونایتد، لیل، یوونتوس

 

گروه F

منچستریونایتد: شیاطین سرخ از ابتدا مدعی اصلی صدرنشینی در این گروه بودند و علیرغم تمام فراز و نشیب‌هایی که در ماه‌های اخیر تحت هدایت اوله گونار سولسشر داشتند موفق شدند با گل‌های حساسی که کریستیانو رونالدو برای آنها به ثمر رساند با 11 امتیاز از شش بازی راهی مرحله یک هشتم شوند.

قرعه‌های احتمالی: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، اینتر، بنفیکا، سالزبورگ

 

1670117

 

ویارئال یا آتالانتا: تنها بازی باقی مانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب بین این دو تیم برگزار خواهد شد. ویارئال با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد و آتالانتا با شش امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است، این یعنی هرکدام از دو تیم که در این بازی برنده شوند به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم خواهند رسید و در صورت تساوی نیز این تیم اسپانیایی است که راهی مرحله بعد می‌شود.

قرعه‌های احتمالی ویارئال: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، بایرن مونیخ، لیل، یوونتوس

قرعه‌های احتمالی آتالانتا: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیل

 

گروه G

لیل: بسیاری انتظار داشتند که سویا به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کند اما لیل برخلاف انتظارات با 11 امتیاز از شش بازی در صدر ایستاد و سویا در جایگاه سوم قرار گرفت تا راهی رقابت‌های لیگ اروپا شود.

قرعه‌های احتمالی: اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا، چلسی

 

1672350

 

سالزبورگ: این تیم دیگر شگفتی‌ساز این گروه لقب گرفت و توانست با پیروزی برابر سویا در آخرین دیدار مرحله گروهی با 10 امتیاز از شش بازی در رده دوم قرار بگیرد و پس از لیل به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کند.

قرعه‌های احتمالی: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، یوونتوس

 

گروه H

یوونتوس: با توجه به شرایط نه چندان خوب یوونتوس در رقابت‌های لیگ ایتالیا، شاید بسیاری انتظار صدرنشینی این تیم در گروهی که چلسی در آن حضور داشت را نداشتند اما پیروزی شب آخر یووه برابر مالمو و تساوی چلسی برابر زنیت باعث شد که شاگردان آلگری با 15 امتیاز از شش بازی به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کنند.

قرعه‌های احتمالی: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، بنفیکا، ویارئال (در صورت صعود)، سالزبورگ

 

1672232

 

چلسی: شاگردان توخل علیرغم نمایش خوبی که در مرحله گروهی داشتند اما با تساوی 3-3 در آخرین دیدار از مرحله گروهی برابر زنیت شانس صدرنشینی در این گروه را از دست داده و با 13 امتیاز از شش بازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شدند.

قرعه‌های احتمالی: آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیل

 

با توجه به قرار گرفتن چلسی، پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید و اینتر در رده‌های دوم و حضور تیم‌های قدرتمندی چون رئال مادرید، منچسترسیتی، یوونتوس و بایرن مونیخ در رده‌های اول به نظر می‌رسد که باید انتظار دیدارهای جذابی را در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان داشته باشیم.

 

1672353

 

سه تیم از لیگ برتر انگلیس به عنوان صدرنشین به این مرحله راه پیدا کرده‌اند و این یعنی چلسی گزینه‌های محدودی در این قرعه‌کشی دارد که رئال مادرید و بایرن مونیخ در بین آنها هستند و ممکن است یکی از بین این سه مدعی در همین مرحله از لیگ قهرمانان خداحافظی کند.

شاید بهترین قرعه از بین تمامی تیم‌های حاضر از گروه G باشد که لیل به عنوان صدرنشین و سالزبورگ به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرده‌اند و احتمالا این دو تیم قرعه موردعلاقه بسیاری از تیم‌های قدرتمند باشند که ترجیح می‌دهند با خیالی آسوده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند.  

 

دیدگاه‌ها