کد خبر : 1797084 | 18 آذر 1400 ساعت 12:28 | 15.2K بازدید | 7 دیدگاه

قدبلندترین مرد تمرینات تراکتور

سولدو در نقش رهبر خط دفاعی (عکس)

سرمربی تیم تراکتور بعد از اولین شکست در لیگ برتر ایران به دنبال جبران در هفته نهم است.

سولدو در نقش رهبر خط دفاعی (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور بعد از سه بازی بدون شکست با سولدو، هفته گذشته با دو گل مغلوب میهمان خود آلومینیوم اراک شد. این تیم برای جبران شکست مقابل اراکی ها فردا کار سختی در رفسنجان مقابل مس خواهد داشت.

 

طی روزهای اخیر تراکتوری ها سخت در حال تمرین هستند تا خود را آماده بازی با مس رفسنجان کنند؛ تیمی که امسال بسیار خوب کار کرده و در حال حاضر در مکان پنجم جدول رده بندی حضور دارد.

 

1672367

 

شرایط تراکتور در جدول اما اصلا خوب نیست و این تیم با حضور در رده دوازدهم خطر را بیخ گوش خود احساس می کند. به همین دلیل شکست، گزینه ای است که تراکتوری ها به هیچ عنوان نباید سراغش بروند و با وجود میدان سختی که در رفسنجان انتظارشان را می کشد باید با دست پر به تبریز برگردند.

 

1672368

 

زونیمیر سولدو که بعد از سه شکست تراکتور در چهار بازی با کریمی جانشین او شد دوست ندارد که دوباره تیمش به باختن عادت کند؛ او در جلسات تمرینی این هفته تیمش شخصا دست به کار شده و با حضور در متن کارهای تاکتیکی، خواسته های خود را به صورت عملی به شاگردانش آموزش می دهد تا فرایند یادگیری سریع تر صورت گرفته و تیمش در بازی با مس آماده تر از بازی های قبل راهی میدان شود.

 

1672369

دیدگاه‌ها