کد خبر : 1797085 | 18 آذر 1400 ساعت 12:31 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

نجفی: 8 تیرانداز به مصر اعزام می‌شوند

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت، سعی خواهند کرد با تمرین رکوردهای تیراندازان را ارتقا دهند.

نجفی: 8 تیرانداز به مصر اعزام می‌شوند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از خبرنگار تسنیم، احمد نجفی درباره شرایط اردوی تیم ملی تپانچه کشورمان اظهار داشت: سومین مرحله اردوی تیم ملی تپانچه بعد از المپیک در حال برگزاری است. دو اردوی گذشته مختص به بحث‌های آمادگی و انتخابی بود. در این اردو تعدادی از تیراندازان یعنی حدود 10 نفر برای حضور در دور بعد انتخاب شدند. مرحله چهارم اردوی تیم ملی نیز از 25 آذر ماه به مدت 20 روز برگزار می‌شود‌.

 

وی در ادامه افزود: جواد فروغی، سجاد پورحسینی، محمد رسول عفتی و وحید گلخندان در رده بزرگسالان و محمد حسین کیا از رده جوانان در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی، زینب طوماری، الهام هریجانی و لعیا محمدی نیز در بخش بانوان برای حضور در دور بعدی اردو انتخاب شدند.

 

سرمربی تیم تپانچه کشورمان تأکید کرد: در پایان دور چهارم اردو نفرات اصلی را برای حضور در مسابقات مصر که اسفند ماه برگزار می‌شود، انتخاب می‌کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا همین ترکیب به مسابقات مصر اعزام خواهد شد، گفت: اعزام هشت نفر به این مسابقات قطعی است‌. در بخش زنان و مردان سه نفر اصلی، یک نفر رزرو و یک نفر از جوانان در اردو خواهند بود.

 

نجفی در پایان یادآور شد: دو مرحله رکوردگیری  در هفته پیش و دو روز قبل انجام شد. بچه‌ها پیشرفت خوبی داشتند و سعی می‌کنیم با برنامه‌های تمرینی رکورد‌ها را ارتقا دهیم.

 

 

دیدگاه‌ها