کد خبر : 1797102 | 18 آذر 1400 ساعت 13:16 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ دیدار تاتنهام برابر رن لغو شد

یوفا رسما اعلام کرد که دیدار تاتنهام برابر رن در لیگ کنفرانس اروپا لغو شده است.

رسمی؛ دیدار تاتنهام برابر رن لغو شد

به گزارش "ورزش سه"، یوفا تایید کرد که دیدار تاتنهام و رن در چارچوب مسابقات مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی این تیم لغو شد.

تاتنهام چهارشنبه شب اعلام کرد که این دیدار در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه برگزار نخواهد شد، چرا که 13 مورد ابتلا به کرونا در اردوی این تیم مشاهده شده و حداقل 11 بازیکن مجبور شده‌اند که خود را قرنطینه کنند.

با این حال، رن با اعتراض به بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه تاتنهام در شب گذشته اعلام کرد که خواهان برگزاری این بازی در تاریخ و ساعت مقرر است.

صبح امروز خبرهای ضد و نقیضی مبنی بر تصمیم یوفا برای برگزاری این دیدار و دستور این سازمان به تاتنهام برای حضور در میدان علیرغم شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان این تیم به گوش می‌رسید.

 

1672305

 

با این حال، مقامات تصمیم‌گیرنده یوفا دقایقی پیش اعلام کردند که این دیدار در ورزشگاه تاتنهام برگزار نخواهد شد و به تاریخی دیگر موکول شده است.

مقامات باشگاه تاتنهام از روز چهارشنبه با مدیران یوفا در تماس بودند تا بتوانند برگزاری این بازی را به تعویق بیاندازند. گفته می‌شود تعداد موارد کلی مبتلایان به ویروس کرونا در این باشگاه به 17 نفر رسیده و بعضی از بازیکنان تیم زیر 23 سال تاتنهام نیز درگیر این بیماری شده‌اند.

این دیدار باید نهایتا تا پایان ماه دسامبر برگزار شود و این کار تاتنهام را که شش بازی در لیگ برتر و جام اتحادیه در پیش دارد دشوار می‌کند.

دیدگاه‌ها