کد خبر : 1797107 | 18 آذر 1400 ساعت 13:40 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

از جان و دل مایه می‌گذاریم

رجب زاده:این صدرنشینی هیچ تضمینی ندارد

سرمربی قشقایی شیراز معتقد است که صدرنشینی به آن ها اعتبار و انگیزه می دهد اما تضمین نه.

رجب زاده:این صدرنشینی هیچ تضمینی ندارد

به گزارش ورزش سه، قشقایی شیراز با نتیجه دو بر صفر ویستا توربین را پشت سر گذاشت و دوباره صدرنشین شد مهدی رجب زاده در این باره به خبرنگار ما گفت: اگر بخواهم واقع‌بینانه صحبت کنم انتظاراتی که از بچه ها داشتم را برآورده نکردند نه به لحاظ تلاش چون به آن ها ایمان دارم و می‌دانم که تمام وجودشان را در زمین می‌گذارند ولی متاسفانه از نظر تاکتیکی به چیزی که می خواستیم نرسیدیم و تیم‌مان مثل همیشه نبود ولی خدا را شکر بازی را بردیم و سه امتیاز از همه چیز مهمتر است‌. ممکن است یک تیمی در روز ایده آلش برنده نشود یا بلعکس تیم ویستا توربین بسیار خوب و جاندار است و نمایش شان خوب بود. چند تا موقعیت خوب داشتند و یک توپ را به تیر دروازه مان زدند و به نظرم تیم با ارزشی هستند و جایگاهشان بالاتر است. در مجموع شخصیت جنگندگی بچه های مان را تقدیر می کنم چون دارند با تمام وجود زحمت می کشند.


وی در این باره ادامه داد:  این برد خیلی به ما در حفظ شخصیت تیمی کمک می‌کند تا ما همچنان روحیه برد را داشته باشیم و این اصل خیلی به ما در ادامه کمک می کند.


سرمربی قشقایی در مورد اینکه در ۹  هفته اخیر فقط یک تساوی و یک شکست کسب کردند نظرش را اینگونه بیان کرد: در دو هفته اخیر هم پیروز شدیم و در هفته‌های قبل  یک تساوی و یک شکست به دست آوردیم ولی خدا را شکر می‌کنم که مجدداً پیروز شدیم و صدرنشین هستیم.


رجب زاده در مورد صدرنشینی قشقایی با تفاضل گل بهتر گفت: به لحاظ اعتباری و روحی و روانی خیلی برای ما خوب است ولی این صدرنشینی نباید باعث غرور شود و ما فکر کنیم کار تمام شده هنوز بازی ها به نصف نیز نرسیده است و این صدرنشینی هیچ تضمینی ندارد که یک تیم صعود کند یا خیر؟ همه چیز به عملکرد خودمان بر می گردد و باید خیلی مراقب باشیم این جایگاهی است که خیلی برایش زحمت کشیدیم و از جان و دل مایه گذاشتیم.


وی در مورد بازی پیش رو با استقلال خوزستان نظرش را اینگونه بیان کرد: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی نشان داده و در یک بازی خارج از خانه توانستند برنده باشند و مربیشان هم آقای بختیاری زاده است که از دوستان خود من است و در مقطعی در لیگ برتر کار کرده و جزو مربیان جوان است. قطعا بازی سختی داریم و تلاشمان این است یک بازی آبرومندانه انجام دهیم تا از آنجا هم با امتیاز برگردیم


رجب زاده یادآور شد: توقعم از صدا و سیما استان مرکزی، فارس و شیراز این است که بازی های ما را پخش کند چون این موضوع برای ما ایجاد انگیزه می کند و ما فجر را در لیگ برتر،قشقایی در لیگ یک و یک تیم در لیگ دو و دو تیم در لیگ سه از شیراز داریم و همانطور که اصحاب رسانه دارند کمک می کنند صدا و سیما نیز بازی های ما را پخش کند و یک صحبتی هم با هواداران دارم امیدوارم کمکمان کنند و هرچه زود تر  استادیوم ها باز شود تا مردم شیراز بتوانند نماینده های خود را تشویق کنند.

دیدگاه‌ها