کد خبر : 1797136 | 18 آذر 1400 ساعت 16:47 | 26.5K بازدید | 36 دیدگاه

خودمان باعث این شرایطیم

بارسا در لیگ اروپا؟ بایرن و چلسی هم آنجا بوده‌اند

سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسا به شکست از بایرن و سقوط به لیگ اروپا واکنش نشان داد.

بارسا در لیگ اروپا؟ بایرن و چلسی هم آنجا بوده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در یکی از حساس ترین بازی های خود طی سالیان اخیر در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ مهمان بایرن بود؛ این دیدار برای تیم ژاوی هرناندز حکم مرگ زندگی را داشت چراکه آنها برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا محکوم به غلبه بر بایرن مونیخ قدرتمند بودند.

 

 

1672440

 

 

در واقع قابل پیش‌بینی بود که بنفیکا بتواند در بازی همزمان مقابل دیناموکیف حذف شده به پیروزی دست پیدا کند. از طرفی بارسا در بازی برابر بنفیکا نیز یک یک بار شکست خورده و یک تساوی کسب کرده بود بنابراین فقط و فقط باید بایرن مونیخ را شکست می‌داد تا از کابوس رفتن به لیگ اروپا جلوگیری کند اما در نهایت شکست 3-0 را متحمل شد.

بارسلونا برای اولین بار در 21 سال اخیر، از صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
آخرین بار که بارسلونا موفق به صعود از گروه خود نشد، به فصل 01-2000 برمی‌گردد که پایین‌تر از میلان و لیدزیونایتد راهی جام یوفا شدند.

 

 

1672419

 

 

سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسا بعد از بازی گفت:« احساس بدی داریم. می خواستیم که به دور بعد صعود کنیم اما ناکام ماندیم. شرایط بد و دردآوری داریم. عوامل بسیاری باعث شد تا شرایطی اینگونه را تجربه کنیم.

 وضعیت بد باشگاه و مجموعه ای از شرایط دست به دست هم داد اینگونه ناکام شویم. تیم های بزرگ زیادی مانند ما این شرایط را تجربه کرده اند. بایرن و چلسی هم این شرایط را داشته اند. این یک گام روبه عقب بود. در شرایط خوبی قرار نداریم اما باید تلاش کرد.»

 

 

1672276

 

 

او درباره رقابت در لیگ اروپا گفت:« ما در هر بازی برای پیروزی به میدان می رویم و قطعا برای قهرمانی تلاش می کنیم. می دانم که بهتر از این خواهیم شد. ما نمی خواستیم که در لیگ اروپا بازی کنیم اما اکنون قهرمانی در این جام را می خواهیم.

همه ما می دانیم که در شرایط بدی قرار داریم. نباید در این بازی شکست می خوردیم اما بایرن تیم برتر بود این درحالی بود که ما ناامید کننده ظاهر شدیم.»

دیدگاه‌ها