کد خبر : 1797163 | 18 آذر 1400 ساعت 18:46 | 39.2K بازدید | 23 دیدگاه

از یامگا و ژستد به شدت راضی هستم

مجیدی: تیم برتر بودیم، به فکر بازی سپاهان هستیم

فرهاد مجیدی می گوید از هر دو بازیکن خارجی تیمش کاملا راضی است و حتی ژستد امروز بهترین بازیکن استقلال بوده است.

مجیدی: تیم برتر بودیم، به فکر بازی سپاهان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد پس از 5 تساوی پیاپی، به نوار ناکامی هایش پایان دهد و با 3 گل از سد پیکان عبور کند. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت: فکر می کنم که در هر دو نیمه بازی تیم برتر میدان بودیم. به بازیکنانم بخاطر فوتبال خوبی که ارائه کردند خسته نباشید می گویم. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده هم این پیروزی ها را ادامه دهیم.

 

مجیدی درباره درمورد اینکه آیا کیفیت زمین اجازه داده است استقلال تاکتیک هایش را پیاده کند، پاسخ داد: به نظرم بازیکنانم امروز خوب بازی کردند ولی کیفیت زمین هم خیلی مطلوب نبود. فکر می کنم که بازیکنان فوتبال خوبی ارائه کردند. در اکثر بازی هایی که مساوی کردیم، با بدشانسی بود. در همان دیدارها هم که به تساوی رسیدیم، تیم برتر میدان بودیم ولی متأسفانه از موقعیت هایمان استفاده نمی کردیم اما امروز از فرصت هایمان استفاده کردیم و توانستیم تیم برتر میدان باشیم.

 

او درمورد اینکه آیا از هافبک های تیمش رضایت دارد، گفت: من از تمام بازیکنانم نه تنها از هافبک ها راضی هستم. 

 

سرمربی استقلال درخصوص اینکه آنها پس از مدت ها از روی ارسال ها به گل رسیدند پاسخ داد: ما در هر 5 بازی که مساوی کردیم، چندین موقعیت اینگونه به دست آوردیم که با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد. ولی در کل یک بازی مالکانه خوب را انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم.

 

وی درباره دیدار با سپاهان: من همین الان با بازیکنانم صحبت کردم و این بازی تمام شد. از فردا تمام تمرکزمان را برای بازی با سپاهان می گذاریم. چرا که سپاهان تیم خیلی خوبی است و بازی بسیار سنگینی در پیش داریم. بازیکنان باید خودشان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنند و با تمرکز بالا بتوانیم در دیدار با سپاهان هم به پیروزی برسیم. آنها یکی از تیم های خوب لیگ ما هستند. امیدوارم روز سه شنبه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

مجیدی درباره برنامه های تیمش روی ضربات کاشته و ایستگاهی گفت: از این بابت بسیار خوشحالم که تیمم در 9 بازی فقط 2 گل دریافت کرده و آن هم روی 2 ضربه ایستگاهی بوده است. ولی ما روی این مسئله خیلی کار کرده ایم. بخاطر این سرزن های بسیار خوبی داریم. چند روز پیش نیز این تمرین را انجام دادیم. بچه ها امروز از ضربات ایستگاهی به نحو احسن استفاده کردند و توانستیم به گل برسیم. 

 

او ادامه داد: در کل می توانم بگویم اینکه تیم من در 9 بازی تنها 2 گل دریافت کرده و آن هم روی ضربات ایستگاهی و حداقل موقعیت را به تیم ها داده، از این فاز دفاعی بسیار راضی هستم. ولی باید در فاز حمله تدابیر بهتری بیندیشیم و هجومی تر بازی کنیم.

 

سرمربی استقلال در مورد اینکه کدام تیم نسبت به سایرین مدعی جدی قهرمانی باشد، پاسخ داد: در مورد اینکه از الان صحبت کنیم که چه تیمی مدعی است و چه تیمی شانس قهرمانی دارد، خیلی زود است. ولی تیم های های خوب در این فصل زیاد است و فاصله ها بسیار نزدیک است و برای هر تیمی که قصد دارد قهرمان شود، فصل سختی است و دیدارهای سنگینی در پیش است. نمی توانم نام تیم خاصی را ببرم ولی اینکه بخواهم بگویم کدام تیم قهرمان می شود، خیلی زود است.

 

مجیدی در پایان در مورد انتقادها از دو بازیکن خارجی این تیم و اینکه آیا از آنها رضایت دارد، گفت: به شدت راضی هستم. یعنی این دو بازیکن فوق العاده هستند بخصوص رودی ژستد. با اینکه امروز هم گل نزد، ولی به نظرم بهترین بازیکن تیم من بود. از آنها خیلی راضی هستم و بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند.

دیدگاه‌ها