کد خبر : 1797185 | 18 آذر 1400 ساعت 19:39 | 26.4K بازدید | 12 دیدگاه

حسینی: زورمان به بازیکنان استقلال نرسید

سرمربی پیکان می گوید بازیکنان استقلال خیلی جنگنده تر و به قول معروف پرانگیزه تر از آنها بازی کرده اند.

حسینی: زورمان به بازیکنان استقلال نرسید

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی پیکان پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال در نشست خبری بعد از بازی گفت: نتیجه نشانگر همه چیز است، وقتی تیمی سه بر صفر می بازد، روز خوبی نداشته است. امروز یکی از بدترین بازی های ما در ۹ دیدار گذشته و بر عکس تیم حریف خیلی جنگنده تر و به قول معروف پرانگیزه تر از ما بازی کرد. با این حال ما موقعیت آنچنانی ندادیم.  یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

 

ما دو گل روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم که می دانستیم نقطه قوت آنهاست. خیلی تأکید کرده بودیم کرنر و ضربه کاشته راحت ندهند چون می دانستیم  هم زننده خیلی خوبی دارند و هم بازیکنان قدبلند. جای صحبتی نمی‌ماند بازی را باختیم و باید خودمان را برای دو بازی سخت آینده جمع‌وجور کنیم.

 

حسینی درباره اینکه امروز تیمش به هم ریخته بوده است پاسخ داد: نه به هم‌ریختگی خاصی نبود. به نظرم بچه هایمان آن انرژی لازم را در این بازی نداشتند و اینکه به هر شکل زورمان به استقلال نرسید. یعنی زور بچه های ما به زور بچه های استقلال نرسید. 

 

سرمربی پیکان در مورد دو بازی سخت برابر پرسپولیس و سپاهان نیز اظهار داشت، بله بازی‌های سختی است اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان ما جوان و انرژیک هستند سعی می‌کنیم از این بازی درس بگیریم و این بازی را فراموش کنیم و باید خودمان را خیلی خوب برای بازی‌های آینده آماده کنیم. به نام‌ها نگاه نمی‌کنیم و می‌رویم و تلاش می‌کنیم که ان‌شاءالله اتفاقات بهتری بیفتد.

دیدگاه‌ها