کد خبر : 1797186 | 18 آذر 1400 ساعت 19:41 | 10.4K بازدید | 8 دیدگاه

بدشانسی و داوری عامل 5 تساوی پیاپی بود

حسین حسینی: امیدوارم‌مشکل تماشاگران برابرسپاهان حل‌شود

سنگربان استقلال ابراز امیدواری کرد که برای بازی با سپاهان، مشکل تماشاگران این تیم برای حضور در استادیوم حل شود.

حسین حسینی: امیدوارم‌مشکل تماشاگران برابرسپاهان حل‌شود

به گزارش "ورزش سه"، حسین حسینی سنگربان استقلال روز خوبی را برابر پیکان سپری کرد. او در جمع خبرنگاران گفت: توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم. پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم و خدا را شکر توانستیم برنده باشیم. در این چند هفته فشار روی ما خیلی زیاد شده بود و این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و به صدر جدول برسیم.

 

او درباره اینکه در غیاب وریا غفوری بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته و به ترکیب اصلی برگشته است، گفت: امسال تلاش کردم شرایط خیلی خوبی داشته باشم. در هفته‌هایی که بیرون نشستم صلاحدید آقای مجیدی بود. من تمریناتم را دنبال کردم و خدا را شکر توانستم به درون دروازه برگردم و هر جا باشم آرزوی موفقیت استقلال را دارم. 

 

حسینی درخصوص اینکه چقدر شانس دعوت شدن به تیم ملی را دارد پاسخ داد: بالاخره هر سه دروازه‌بانی که الان دعوت می‌شوند همگی لژیونر هستند و این کار را برای بقیه سخت می‌کند. ولی من همه  تلاشم را می کنم که ان‌شاءالله دعوت شوم.

 

دروازه بان استقلال در مورد اینکه مقابل پیکان بهترین بازیکن زمین شد، اظهار داشت: این زحمت بقیه بچه‌ها بود از آنها ممنون هستم. 

 

وی در مورد بازی هفته بعد این تیم مقابل سپاهان گفت: امیدوارم در بازی با سپاهان مشکل تماشاگران حل شود و بتوانیم آنها را در ورزشگاه آزادی داشته باشیم بازی خیلی خیلی مهمی داریم و امیدوارم که بتوانیم سپاهان را ببریم. 

 

او در مورد اینکه علت عدم کسب نتیجه در 5 بازی گذشته چه بوده است، اظهار داشت: می شود گفت کمی بدشانس بودیم و توپ‌های‌مان گل نمی‌شد. مورد دیگر نیز مشکلات داوری هم بود و پنالتی ما گرفته نشد. 

 

حسینی در پایان درخصوص وضعیت داوری دیدار با پیکان نیز گفت: داوری بازی امشب خوب بود. البته صحنه آنچنانی نداشت که بگوییم پنالتی گرفته شده است یا نه.

دیدگاه‌ها