کد خبر : 1797266 | 19 آذر 1400 ساعت 10:15 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

پارک: سون می‌تواند در یونایتد موفق شود

پارک جی سونگ، ستاره سابق یونایتد، مدعی شد که سون هیونگ مین می‌تواند در این تیم بسیار موفق باشد.

پارک: سون می‌تواند در یونایتد موفق شود

به گزارش "ورزش سه"، پارک جی سونگ جز یکی از بهترین بازیکنان یونایتد در سال‌های اخیر است که بیش از 200 بازی با پیراهن این تیم انجام داد.

سون هیونگ مین نیز دیگر بازیکن اهل کشور کره جنوبی حاضر در لیگ برتر است که در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی را در لیگ برتر به نمایش گذاشته و یکی از بهترین زوج‌های هجومی را در کنار هری کین در تاتنهام شکل داده است.

پارک معتقد  است که این بازیکن می‌تواند در یونایتد نیز به روند درخشانش ادامه دهد و در این باره به سایت گل گفت:« سون همین حالا خودش را در لیگ برتر ثابت کرده و من باور دارم که او به اندازه کافی بازیکن خوبی است که بتواند عملکرد بسیار خوبی در اولدترافورد نیز داشته باشد.»

 

1648493

 

او اضافه کرد:« تنها مشکل جزئی این است که او شاید نتواند شماره 7 محبوبش را به تن کند چون این شماره بر تن کریستیانو رونالدو در این تیم است! اما اگر من می‌خواستم بازیکن دیگری جز سون را انتخاب کنم، هوانگ هی چان از ولوز یا لی کانگ این از مایورکا را نام می‌بردم که پتانسیل خوبی دارند.»

سون در سال‎های اخیر یکی از بهترین دوران فوتبالی خود را در لیگ برتر سپری کرده و موفق شده به یکی از مهره‌های کلیدی تاتنهام خصوصا در زمینه گلزنی یا ارسال پاس گل تبدیل شود.

هرچند روند ضعیف این تیم در این فصل روی عملکرد این بازیکن نیز تاثیر گذاشته اما او همچنان یکی از بهترین بازیکنان هجومی در لیگ برتر شناخته می‌شود.

دیدگاه‌ها