کد خبر : 1797280 | 19 آذر 1400 ساعت 11:51 | 10.3K بازدید | 12 دیدگاه

خبر بد برای ژاوی؛ غیبت دیپای و آلبا مقابل اوساسونا

به نظر می‌رسد که شرایط سختی که ژاوی، سرمربی جدید بارسلونا، با آن روبروست تمامی ندارد.

خبر بد برای ژاوی؛ غیبت دیپای و آلبا مقابل اوساسونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با شکست 0-3 برابر بایرن مونیخ از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بازماند تا روزهای سخت این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

ژاوی چند هفته قبل جانشین رونالد کومان شد تا بتواند شرایط این تیم را بهبود  بخشد، هرچند روند رو به رشد این تیم در هفته‌های اخیر باعث امیدواری هوادارانش شده اما ظاهرا مشکلات درون و بیرون از زمین همچنان کار را برای آنها سخت‌تر می‌کند.

بارسا این هفته در رقابت‌های لالیگا باید به مصاف اوساسونا برود اما حالا موندو دیپورتیوو خبر داده که ممفیس دیپای نمی‌تواند به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در این بازی حضور داشته باشد.

باشگاه بارسا با اعلام این خبر مدعی شد که پس از انجام آزمایش و ارزیابی‌های دقیق مشخص خواهد شد که این بازیکن چه زمانی برای بازگشت به میادین آماده است.

 

1647764

 

دیدار بعدی بارسا پیش از کریسمس روز شنبه دو هفته بعد برابر الچه و دیگر دیدار این تیم در سه شنبه همان هفته برابر سویا خواهد بود، بنابراین ممکن است دیپای آخرین بازی‌اش در سال 2021 را در برابر بایرن مونیخ برگزار کرده باشد.

از سوی دیگر، یوردی آلبا نیز از ناحیه همسترینگ پای راست احساس درد داشته و باید تحت نظر قرار بگیرد تا زمان حضورش در میدان مشخص شود. این بازیکن در نیمه اول دیدار برابر بایرن مونیخ از زمین بیرون رفت اما درصد کمی احتمال وجود دارد که بتواند از هفته بعد میادین برگردد.

با این حال تا زمانی که کادر پزشکی بارسا آزمایشات دقیق را روی این دو بازیکن انجام ندهد، شرایط قطعی آنها برای دیدارهای پیش روی بارسا مشخص نخواهد شد.

دیدگاه‌ها