کد خبر : 1797301 | 19 آذر 1400 ساعت 13:50 | 127K بازدید | 202 دیدگاه

شک نکنید حامد لک به پرسپولیس گل زد

عنایتی:بازیکن ما جوگیر شده که گفته هند کردم!

رضا عنایتی، سرمربی هوادار می‌گوید مهاجم تیمش دچار جوزدگی شده و به هیچ وجه گل هوادار هند نبوده است.

 عنایتی:بازیکن ما جوگیر شده که گفته هند کردم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی و تیمش مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشتند و تا آستانه تحمیل یک شکست خانگی به قرمزها پیش رفتند. مسابقه پرسپولیس و هوادار صحنه بحث برانگیز و تاثیرگذار کم نداشت و عنایتی در خصوص این صحنه‌ها با خبرنگار "ورزش سه"، هم کلام شد.

 

 

*راه پیروزی برابر پرسپولیس را بلد بودیم


پیش‌بینی می‌شد که بازی خیلی سختی مقابل پرسپولیس داشته باشیم. تیمی با داشتن آن همه مهره و شرایطی که در چند سال اخیر در لیگ کشور داشته و ما به طور کامل پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که اگر می‌خواهیم پیروز باشیم باید مالیکت را به پرسپولیس دهیم و بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. پرس از جلو را در دستور کار داشتیم و فکر می‌کنم موفق شدیم به جز ده دقیقه اول که مقداری جو ورزشگاه آزادی بچه‌های ما را گرفت اما فکر می‌کنم بازی پایاپای بود و آن‌هایی که در تلویزیون بازی را تماشا کردند لذت بردند؛ اما پایان بازی برای ما خوش نبود و تیم ما علی‌رغم تلاش زیادی که انجام می‌دهد در برخی موارد بازی کم تجربه می‌شود و گل دقیقه 92 همه چیز را برهم ریخت وگرنه می‌توانستیم شرایط بهتری را تجربه کنیم. از عملکرد بازی و تلاش بازیکنان و از اینکه همه بازیکنان با جان و دل در خدمت تیم هستند راضی هستیم و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم بتوانیم در کنار این همه اتفاق و بازی خوب بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم چرا که بچه‌ها مستحق آن هستند و حق‌شان است که شرایط جدولی بهتر شود.

 

 

*هوادار در ضربات آخر کم دقت بوده است


اگر به بازی‌های هوادار نگاه کنیم از نظر موقعیت سازی تیم هوادار جزو سه یا چهار تیم اول لیگ است. من از واژه بدشانسی استفاده نمی‌کنم اما ما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم و به آن چیزی که مستحقش بودیم نرسیدیم. سه یا چهار هفته است که بازیکن با تجربه خط حمله‌مان را از دست داده‌ایم و این کار ما را مشکل کرده. بازیکنانی که در خط حمله داریم همگی تلاش‌گر هستند چون من مهاجم بودم و گل می‌زدم و برای من سخت بود که توپ‌های آخرمان گل نمی‌شد و پیش از این بازی تنها دو گل ثبت کرده بودیم. باید تلاش و تمرکزمان را بیش تر کنیم تا از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید استفاده کنیم. شرایط هجومی تیم خوب است و در دفاع تیمی باید بیشتر کار کنیم و تمرکزمان تا پایان بازی حفظ شود. متاسفانه در دقایقی از بازی تیم ما دچار وقفه‌ای می‌شود که ضربه می‌خوریم و امیدوارم با تمرینات بتوانیم این ضعف را پوشش دهیم.

 

 

*گل دوم پرسپولیس ناسالم بود نه هوادار!


فکر می‌کنم جنجالی تر از آن صحنه گل ما، صحنه دقیقه 92 جنجالی بود که بازیکن پرسپولیس کاملا بازیکن ما را هل داد و این صحنه از چشم داور دور ماند. فکر می‌کنم داور روز خوبی داشت ولی صحنه‌هایی که اتفاق افتاد تاثیر گذار بودند ولی در کل داوری بسیار خوب بود و از ادب و متانت داواران تشکر می‌کنم. رضا اسدی بازیکن ما را هل داد و حتی آن صحنه را ما هم ندیدیم و بعد که فیلم‌ها آمد دیدیم. درمورد صحنه گل دوم ما، شک نکنید حامد لک آن توپ را گل کرد و ویدئو آن را من گذاشتم در آن صحنه سانتر شد و حامد لک اشتباه کرد و اول توپ به مچ و بعد به پهلوی او خورد و گل شد. گل به خودی حامد لک بود و جواد محمدی تاثیری روی گل نداشت.

 

 

* مگر می‌شود هند باشد و اعتراض نکنند؟


 دیشب من بالای صدبار صحنه را نگاه کردم و جواد محمدی تاثیری نداشت و اشتباه محاسباتی حامد لک بود که توپ به بدنش برخورد کرد و به داخل گل رفت چون توپ با برخورد به دست مسیرش عوض نمی‌شود و در عکسی دیگری سایه توپ روی آرنج جواد محمدی است و توپ از جواد رد می‌شود و  بعد به حامد لک می‌خورد. دوستان کارشناس هر چیزی که بقیه می‌گویند آن‌ها تایید می‌کنند و از آن‌ها خواهش می‌کنم روی صحنه‌ها دقت بیشتری کنند چرا که هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس و حتی حامد لک هیچ اعتراضی به این صحنه نمی‌کند. یک نفر جلوی شما توپ را با دست بزند و شما هم تیم پرسپولیس باشی و هیچ اعتراضی نکنی؟! برای من این موضوع باور کردنی نیست و قبول نمی‌کنم. ضمن اینکه صحنه را بارها دیدم و یک گل به خودی کاملا ساده بود.

 

 

*جواد محمدی جو زده شده بود


به نظرم جواد دچار جو زدگی خاصی شد. بازی با پرسپولیس و پخش مستقیم است و دوست داری گل را برای خودت ثبت کنی و در آن شلوغی، جواد دچار جواد جو زدگی شد. من با او صحبت کردم و خیلی ناراحت بود و می‌گفت من اصلا نفهمیدم چه گفتم! مقداری جو سنگین بود و این صحبت را انجام داد اما فیلم واضح و همه چیز مشخص است. ما باید به خودباوری برسیم و شرایط بهتر می‌شود. اشتباهاتی که در این هشت هفته به لحاظ داوری داشتیم و فکر می‌کنم اگر به جز پرسپولیس تیم دیگری بود این صحنه‌ها به چشم نمی‌آمد ولی همیشه همینطور است.


تا هفته گذشته اشتباهات ناخواسته داوری در روند نتیجه‌گیری ما تاثیر گذار بود ولی اعتراض آن‌چنانی نشد و سعی کردیم همیشه به داور احترام بگذاریم و این کار را سر لوحه کار قرار دهیم.

 

 

*بشاگردی مصدوم بود و وقت‌کشی نمی‌کرد


اگر پرسپولیس می توانست ما را ببرد این صحبت‌ها پیش نمی‌آمد و کسی درباره وقت صحبت نمی‌کرد. مهرداد یک مصدومیت داشت، هفته پیش می‌خواست توپ را دفع کند و پایش را چمن گیر کرد و آسیب دید و در صحنه‌ای که یک یا دو بار مهرداد نشست، خود من به او گفتم کار را سریع تر شروع کن اما می‌دانستم با درد حرکت می‌کند. من اعتقادی به وقت کشی ندارم و بارها به بچه‌ها در تمرینات تمرکز دادم که اگر قرار است فوتبال بازی کنید باید جوانمردانه باشد و در اخلاقیات من نیست که بخواهم با هر شرایطی و به هر نحوی نتیجه بگیرم و فقط روی قابلیت‌های بچه‌ها کار می‌کنم.

 

 

*انتظار بازگشت مصدومان را می‌کشم


سه یا چهار بازیکن تاثیر گذار را به علت مصدومیت از دست دادیم. محسن طرحانی، محمد قاضی و داریوش شجاعیان که از ناحیه همسترینگ درد داشت و در گرم کردن هم روح الله را از دست دادیم و مصدومانی بودند که در این بضاعت می توانستد به ما کمک کنند ولی تیم ما یک دست است و به این موضوعات توجه نمی‌کنیم و امیدوارم سریع تر این بازیکنان برگردند چرا که در ادامه راه به آن‌ها احتیاج داریم و بازی‌ها فشرده است و هر پنج روز باید بازی کنید و اگر همه تیم را در اختیار نداشته باشید به مشکل می‌خورید امیدوارم این بازیکنان زودتر برگردند و به تیم کمک کنند. ما برای هدف‌مان با تمام قوا تلاش می‌کنیم و ایستاده‌ایم. خود من به سختی این تیم را به لیگ برتر آوردم و تلاش می‌کنیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم و توقع از تیم ما این است که تیم در لیگ بماند و باتوجه به بازیکنان و شرایطی که داریم این تیم روز به روز و هفته به هفته بهتر خواهد شد

دیدگاه‌ها