کد خبر : 1797307 | 19 آذر 1400 ساعت 14:22 | 405.5K بازدید | 94 دیدگاه

ژاوی رختکن را به هم ریخت

خشم ژاوی از پنج بازیکن؛ لیاقت این پیراهن را ندارید

ژاوی هرناندز به شدت از شکست سنگین برابر بایرن و سقوط به لیگ اروپا عصبانی و ناراحت است. او به خصوص از عملکرد 5 بازیکن خود احساس ناامیدی می کند.

خشم ژاوی از پنج بازیکن؛ لیاقت این پیراهن را ندارید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در زمین بایرن مونیخ به میدان رفت تا بلکه با کسب پیروزی بتواند راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. بازی برای بایرن تشریفاتی بود و با چندین غایب مهم نیز وارد زمین شد اما به راحتی و با سه گل توانست پیروز شده و حکم سقوط بارسا به لیگ اروپا را امضا کند.

پیش از بازی ژاوی هرناندز سرمربی بارسا ابراز اطمینان کرده بود که تیمش قدرت رقابت با بایرن را دارد و پیروزی دور از دسترس نیست ولی در زمین چیز دیگری مشاهده شد. بارسا پس از 21 سال نتوانست از دور گروهی صعود کند و به لیگ اروپا رفت.

 

 

1672403

 

 

سرمربی بارسا بین دو نیمه و زمانی که تیمش 2-0 عقب افتاده بود با عصبانیت و خشم شدید خطاب به بازیکنان گفت که چند نفر از شما اهمیت پیراهن بارسا را درک نکرده اید و لایق حضور در بارسلونا نیستید اما این عصبانیت تاثیری روی بازیکنان نداشت و بارسا نیمه دوم، تیمی کاملا تسلیم شده نشان می داد و یک گل دیگر هم دریافت کرد.

 

 

1672623

 

 

در پایان بازی اما ژاوی عصبانیت بین دو نیمه را نداشت و تنها با نگاهی سنگین به بازیکنانی که توان سر بلند کردن نداشتند، نارضایتی خود را نشان داد.

 

 

1672628

 

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو، ژاوی به خصوص از 5 بازیکن خود ناراضی بود. کلمنت لنگله، سرجینیو دست، فرانکی دی یونگ، مارک آندره تراشتگن و ممفیس دیپای بازیکنانی بودند که مورد خشم ژاوی قرار گرفتند و از آنها قطع امید کرده است. 

 

 

1672402

 

 

ضعف های دفاعی لنگله و خنده های پس از شکست او با لواندوفسکی از چشم ژاوی دور نمانده است. دِست اولین تعویضی ژاوی بود. تراشتگن روی گل دوم بایرن که با شوت لروی سانه حاصل شد واکنشی ناامیدکننده داشت. ممفیس دیپای در نیمه اول بخت خوبی را از دست داد و در نیمه دوم قدم زدن های او برای زدن ضربه کرنر روی اعصاب هواداران رفته بود. فرانکی دی یونگ نیز هرگز نتوانست توازن در خط میانی را برای بارسا حفظ کند.

 

 

1672399

 

 

ژاوی که معتقد است تیمش برای فصل بعد نیاز به خانه تکانی اساسی دارد، با جدایی این 5 بازیکن مشکلی نخواهد داشت و در این بین از جرارد پیکه هم ناراضی است. پیکه اخیرا گفته بود که در قبال ژاوی به خاطر سابق دوستی دیرینه، حس مسئولیت بالایی دارد و نمی خواهد او را ناامید کند اما در عمل همین اتفاق رخ داده است. پیکه برابر بایرن مثل بازیکنی نشان داد که گویی سه سال است بازنشست شده است.

بعید نیست پیکه فصل بعد دیگر جایی در بارسا نداشته باشد و حتی از فوتبال خداحافظی کند. او بارها گفته است که پس از بارسا برای هیچ تیمی بازی نخواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها