کد خبر : 1797481 | 20 آذر 1400 ساعت 09:57 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

رانگنیک:

ترجیح می‌دادم درمان پوگبا در یونایتد انجام شود

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، مدعی شد که ترجیحش این بوده که روند درمانی پل پوگبا در همین باشگاه طی شود.

ترجیح می‌دادم درمان پوگبا در یونایتد انجام شود

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در زمان حضور در اردوی تیم ملی فرانسه دچار مصدومیت شده و اوله گونار سولسشر پیش از جدایی از منچستریونایتد اعلام کرده که این بازیکن احتمالا تا سه ماه قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

در نتیجه این هافبک فرانسوی هنوز تحت هدایت رانگنیک به میدان نرفته و حتی در تمرینات این تیم نیز حضور نداشته است.

رانگنیک پیش از دیدار مقابل نوریچ در پاسخی به سوالی درباره شرایط پوگبا گفت:« باشگاه‌های سابق من همیشه سعی می‌کردند اطمینان حاصل کنند که روند درمان بازیکنان در خود باشگاه طی می‌شود. تا جایی که من می‌دانم دپارتمان پزشکی بسیار بسیار خوبی با شیوه‌های مختلف برای درمان بازیکنان داریم.»

 

1659714

 

این مربی آلمانی اضافه کرد:« من دوست ندارم که بازیکنان روند درمان خود را در خارج از کشور یا هر جای دیگری طی کنند اما این تصمیم برای پوگبا پیش از حضور من در این تیم گرفته شده بود. در آینده من با دپارتمان پزشکی صحبت می‌کنم تا به آنها اطلاع دهم که دوست دارم بازیکنان مصدوم همین جا باشند و امیدوارم هیچ مصدومیت طولانی مدتی نداشته باشیم اما اگر این اتفاق افتاد، من می‌خواهم که آنها در باشگاه درمان شوند.»

قرارداد پوگبا با باشگاه منچستریونایتد در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و به نظر می‌رسد که مذاکرات برای تمدید این قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده است.

مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، پیش از این مدعی شده بود که احتمال جدایی پوگبا از اولدترافورد بسیار زیاد است و از رئال مادرید، یوونتوس و پاری سن ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود.

دیدگاه‌ها