کد خبر : 1797522 | 20 آذر 1400 ساعت 12:09 | 19K بازدید | 13 دیدگاه

بازیکن بی جانشین سپاهان در مرکز زمین؛

نویدکیا به پشتوانه ریگی در آزادی

هافبک دفاعی طلایی‌پوشان اصفهانی توانسته همان عملکردی را ارائه کند که محرم نویدکیا انتظارش را داشت.

نویدکیا به پشتوانه ریگی در آزادی

به گزارش "ورزش سه" به مانند استقلالِ لیگ بیستم، در ترکیب سپاهان لیگ بیست و یکم هم یک بازیکن در حالتی بی‌جانشین قرار گرفته و انتخاب ثابت محرم نویدکیا برای همه دیدارهاست؛ مسعود ریگی. هافبک دفاعی جنگنده و مستحکم طلایی‌پوشان که در ابتدای لیگ بیست و یکم از استقلال به سپاهان پیوست.


ریگی در میانه زمین، هم به خوبی در بازپس‌گیری توپ عمل می‌کند و اختیار عمل را از هافبک‌های رقیب برای خلق موقعیت می‌گیرد و هم این‌که در فاز تهاجمی با پاس‌های کلیدی خوب خود، گره‌گشای حملات است و می‌تواند به خط حمله تیم هم کمک کند.


مسعود ریگی که در تمامی 9 دیدار این فصل سپاهان به میدان رفته و عملکردی کم‌نوسان و موفق را گذرانده، حالا مهیای انجام یک دیدار خاطره‌انگیز و مهم می‌شود. سپاهان در هفته دهم باید در تهران به مصاف استقلال برود و بدون‌تردید رویارویی با همبازیان سابق، چالش جدی برای مسعود ریگی خواهد بود؛ استقلال در میانه میدان مهره‌هایی چون مهدی مهدی‌پور، زیبر نیک‌نفس و روزبه چشمی را دارد و بدون‌تردید نبرد ریگی با هافبک‌های میانی استقلال، یکی از جذابیت‌های دوئل بزرگ هفته دهم خواهد بود.


محرم نویدکیا در آخرین مصاحبه مفصل خود پیش از شروع لیگ از اینکه استقلال به سادگی مسعود ریگی را از دست داده، ابراز تعجب کرد و حالا بازگشت دوباره این هافبک سیستانی خوش فکر به ورزشگاه آزادی و رودررو شدن با فرهاد مجیدی، از دیگر اتفاقات جالب‌توجه است که می‌تواند سه‌شنبه در بازی استقلال و سپاهان رخ بدهد.


مسعود ریگی و شهریار مغانلو دو خرید پر سر و صدای سپاهان در پنجره تابستانی بودند و حالا ریگی تا چند روز دیگر مقابل تیم سابق خود بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها