کد خبر : 1797615 | 20 آذر 1400 ساعت 19:46 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

اکبر میثاقیان در کسوت مدیرفنی؛

حمیداوی، مربی جدیدی به لیگ معرفی می‌کند؟

این‌که شهر خودرو در هفته دهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان با کادرفنی جدید حاضر شود، تصمیمی قطعی است.

حمیداوی، مربی جدیدی به لیگ معرفی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه" تا ساعتی دیگر قرار است از کادرفنی جدید شهر خودرو رونمایی شود، بعد از 6 شکست و تنها یک مساوی در 7 حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت شهر خودرو، مدیران این باشگاه برای تقویت کادرفنی دست به کار شدند و امروز عصر جلسه‌ای فوری در تهران برای این مسئله برگزار خواهد شد.

 

البته صبح امروز هم جلسه‌ای در این زمینه برگزار شد که بدون نتیجه بود اما قرار است تا پایان وقت امروز، سیمای جدید کادرفنی شهر خودرو ترسیم شود؛ با این توضیح که اکبر میثاقیان قرار نیست از تیم اخراج شود بلکه او در کسوت مدیرفنی به کار خود در شهر خودرو ادامه خواهد داد.

 

هر چند نام چهره‌هایی چون محمود فکری و علی لطیفی در رسانه‌ها مطرح شده اما به نظر می‌رسد فرهاد حمیداوی قصد دارد از یک سرمربی جوان در فوتبال ایران رونمایی کند و احتمالاً سکاندار جدید شهر خودرویی‌ها چهره‌ای نام‌آشنا اما کم‌تجربه در عرصه مربیگری خواهد بود؛ البته که قرار است در کنار انتخاب سرمربی، دستیاران جدیدی هم به کادرفنی شهر خودرو اضافه شوند.

 

حمیداوی در دوران مدیریت در شهر خودرو نشان داده به مربیان جوان اعتماد دارد و سید مهدی رحمتی و مجتبی سرآسیایی نخستین تجربه سرمربیگری خود را در تیم تحت هدایت فرهاد حمیداوی به دست آوردند؛ ضمن آن‌که سهراب بختیاری‌زاده دیگر سرمربی جوانی بود که حمیداوی در تیمش به کار گرفت.

 

با این‌حال باید منتظر ساعات آتی ماند و دید چه کسی به عنوان سرمربی جدید شهر خودرو معرفی خواهد شد و این تیم را در دیدار مقابل صنعت نفت هدایت می‌کند، مسابقه‌ای که چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها