کد خبر : 1797635 | 20 آذر 1400 ساعت 20:56 | 8.7K بازدید | 4 دیدگاه

سعادت و درخشش دوباره در سمت راست فولاد (عکس)

با بازگشت جواد نکونام سعادت حردانی مدافع مورد علاقه جواد نکونام بار دیگر به فرم خوبش بازگشته است.

سعادت و درخشش دوباره در سمت راست فولاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در هفته‌های ابتدایی فرم خوبی نداشت، اما حالا آنها با بازگشت جواد نکونام شرایط بهتری پیدا کرده اند و اگر کاپیتان سابق تیم ملی هنوز از شرایط تیمش رضایت ندارد، اما نشانه‌های بهبود را می‌توان در اردوی قرمزپوشان خوزستانی دید و نمونه مشخص آن هم سعادت حردانی مدافع راست فولاد است که توانسته روند رو به رشدی را در چهار بازی اخیر تحت هدایت جواد نکونام داشته باشد.

 


حردانی در بازی اخیر فولاد خوزستان نیز اگرچه شاگردان نکونام نتوانستند به سه امتیاز برسند، نمایش بسیار خوبی داشت؛ این بازیکن که حالا پای ثابت اردوی تیم ملی هم هست و همواره توسط اسکوچیچ به اردو دعوت می‌شود، در مقابل نساجی مازندران در فاز دفاعی بارها با تکل های خود مانع از ادامه حملات شاگردان ساکت الهامی شد و بیش از 10 نبرد موفق در رویارویی با بازیکنان حریف داشت. او یک پاس فوق‌العاده به لوسیانو پریرا نیز داد که ضربه مهاجم برزیلی فولاد به تیرک دروازه نساجی برخورد کرد تا این پیرمرد گلزن نتواند گل ۹۱ را وارد دروازه حریفان کند.


البته سعادت از دقیقه 59 با تعویضی که جواد نکونام انجام داد، بیش از 30 دقیقه فرصت بازی کنار برادرش صابر حردانی را نیز پیدا کرد. اتفاقی که البته باعث نشد گره فولاد در این دیدار گشوده شود و فولاد با همان نتیجه یک بر یک بازی را برابر نساجی به پایان برد.

 

فولاد در دیدار آتی خود باید به مصاف گل‌گهر در سیرجان برود و پس از آن دو دیدار خانگی مقابل شهرداری نوشهر و صنعت نفت آبادان خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها