کد خبر : 1797876 | 22 آذر 1400 ساعت 09:27 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

بونجاح: مصر بخت اول قهرمانی عرب کاپ

بغداد بونجاح ستاره تیم ملی الجزایر در یک اظهار نظر جالب مصر را امید اول قهرمانی عرب کاپ معرفی کرد.

بونجاح: مصر بخت اول قهرمانی عرب کاپ 

به گزارش ورزش سه، ستاره الجزایری تیم السد که بازیکنان جوان تر الجزایری را برای حضور در این رقابت ها همراهی می‌کند در این باره می‌گوید: پیدا کردن یک تیم مدعی برای قهرمانی این رقابت ها دشوار است اما من فکر می‌کنم تیم مصر اگر آنطور که توانش را دارد نمایش بدهد کاندیدای اصلی قهرنانی است.

 

مسابقات عرب کاپ فرصت خوبی برای جوانان الجزایری است که خودی نشان بدهند. البته شاید سازگاری با این بازیکنان جوان کمی دشوارتر بود به خصوص که در تیم ملی ما همیشه با بازیکنان شاغل در اروپا بازی می‌کنیم اما از این فرصت باید استفاده کرد تا جوانان بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

تیم الجزایر در‌ مرحله نیمه نهایی عرب کاپ به مصاف قطر می‌رود و مصر نیز با تونس مسابقه خواهد داد. مسابقه الجزایر و قطر از آنجا جالب است که تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان نام آشنا با یکدیگر در این مسابقه حضور دارند.

 

در تیم الجزایر به جز بغداد بونجاح، یاسین ابراهیمی، یوسف بلایلی، جمال بالعمری، مهدی طاهرات بازیکنان شاغل در لیگ ستارگان قطر هستند و همچنین مجید بوغره سرمربی تیم الجزایر که به جای جمال بلماضی تیم ملی الجزایر را در این مسابقات هدایت می‌کند قبلا بازیکن الدحیل بوده است.

دیدگاه‌ها