کد خبر : 1797886 | 22 آذر 1400 ساعت 10:33 | 35.6K بازدید | 3 دیدگاه

سیلی جنجالی مربی سوریه به گوش بازیکن یمن(عکس)

مربی دروازه بانان تیم ملی نوجوانان سوریه در اقدامی عجیب با سیلی بر صورت بازیکن حریف کوبید.

سیلی جنجالی مربی سوریه به گوش بازیکن یمن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درگیری میان بازیکنان درون زمین و کادرفنی رقیب همواره در مسابقات مختلفی رخ داده ولی اینکه در یک مسابقه رسمی و بین المللی یکی از اعضای کادرفنی با سیلی به صورت بازیکن تیم رقیب بکوبد از حوادث نادری است که در مسابقات نوجوانان غرب آسیا رخ داد.

 

لؤی عثمان مربی دروازه بانان تیم نوجوانان سوریه پس از رفتار نامناسبش با یکی از بازیکنان تیم یمن در آخرین دقایق رویارویی دو تیم از مرحله نیمه نهایی جام غرب آسیا، جنجال گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت. دیداری که با برتری 2-1 یمن و راهیابی این تیم به دیدار فینال و تقابل آنها با عربستان به پایان رسید.

 

در ثانیه های پایانی این مسابقه و در دقیقه 95 زمانی که سوریه برای رسیدن به گل تساوی سخت در تلاش بود، توپ به سود آنها به بیرون رفت که یکی از بازیکنان یمن با شیطنت چندمتری خارج از زمین مسابقه به تعقیب توپ رفت و این مسئله سبب شد تا بازیکن سوریه پیراهن او را کشیده و این بازیکن را روی پیست تارتان روی زمین بیندازد.

 

این اتفاق باعث شد یکی از بازیکنان تیم ملی یمن به هوای کمک به هم تیمی خود وارد این صحنه پرتنش شده و با بازیکن سوریه وارد درگیری شود. در این لحظه دوربین های تلویزیونی لؤی عثمان مربی دروازه بانان سوریه را نشان داد که به سمت بازیکن نوجوان یمنی هجوم برده و در صحنه ای عجیب با سیلی بر صورت او کوبید.

 

1673574

 

1673575

 

1673573

 

1673576

 

1673572

 

کمیته موقت فدراسیون فوتبال سوریه نیز به نوبه خود رفتار این مربی را محکوم کرد و در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که کمیته موقت فدراسیون فوتبال سوریه رفتار فردی لؤی عثمان مربی دروازه بان تیم ملی نوجوانان را محکوم کرده و از حضور او در تمامی تیم های باشگاهی و ملی تا اطلاع ثانوی جلوگیری می کند.

 

پس از پایان این دیدار، اعضای کاروان تیم ملی سوریه نیز به اردوی یمن رفته و از این بازیکن و اعضای تیم ملی یمن به خاطر رفتار مربی خود عذرخواهی کردند. ویدیوی عذرخواهی سوری ها در هتل محل اقامت تیم ملی یمن نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

دیدگاه‌ها